Avatar billede bromer Nybegynder
08. december 2005 - 09:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Implementering af dockable feature

Hej.

Jeg står muligvis med en lidt mærkelig opgave. Jeg skal få en applikation til at docke i venstre eller højre side af en monitor. Jeg har ikke den store erfaring med det API der følger med Windows så jeg har ingen ide om, hvor jeg skal starte.

Med Docke mener jeg at når jeg trækker applikationen helt ud i højre side skal den maksimere i højen og gøre hele skærmen mindre så andre vinduer der maksimeres skal tilpasse den nu kortere bredde de har til rådighed.

Så, er det muligt/svært og hvor pokker finder man infomation om sådan noget?

Rune
Avatar billede cronck Nybegynder
08. december 2005 - 10:16 #1
Nu er jeg desværre ikke selv den store haj til C++, endnu...
Hvis at jeg forstår dig ret, er det dette som du søger? http://www.codeproject.com/wtl/wtldockingwindows.asp
Avatar billede bromer Nybegynder
08. december 2005 - 10:38 #2
Ikke umiddelbart. Jeg har brugt for at kunne docke hele applikationen, og det kan jeg vist ikke med det der!
Avatar billede cronck Nybegynder
08. december 2005 - 11:33 #3
Det ser jeg nu ingen mening i, men skidt pyt... Er jo heller ikke mig som har gang i sådan et projekt ;-)

Held & Lykke med det...
Avatar billede bromer Nybegynder
13. december 2005 - 14:24 #4
.