Avatar billede henrikfriis Novice
08. december 2005 - 22:58 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Problemer med firewall

Jeg har forsøgt at spille warcraft 3 på battlenet med en kammerat, men vi fik begge en fejlmeddelelse om at der var noget med firewallen. Min kammerat siger at det er noget med en port der skal åbnes.
Er der nogen der kan hjælpe med at fortælle hvad det kan være for en port og hvordan jeg får åbnet den???
Skal der bruges flere specifikationer, så spørg bare.
Avatar billede boxer Nybegynder
08. december 2005 - 23:19 #1
Her kan du se hvordan du forwarder portene i din router:
http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm
Vælg selv din router fra listen.

Dette er opsætningen på en tilfældig router:
http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/Topcom/WBR244/Warcraft_III.htm
Du kan kun bruge den til at se hvilke porte der skal åbnes.

Hvis du har en alm. softwarefirewall, vil jeg gerne vide hvilken?
Avatar billede boxer Nybegynder
08. december 2005 - 23:24 #3
Avatar billede dragonknight Juniormester
08. december 2005 - 23:27 #4
Avatar billede dragonknight Juniormester
08. december 2005 - 23:28 #5
Laaaaaannnnnngggggsom :-(
Avatar billede boxer Nybegynder
08. december 2005 - 23:44 #6
;o)
Avatar billede henrikfriis Novice
10. december 2005 - 11:49 #7
Min router hedder ZyXEL Prestige 650R-31, hvis det kan hjælpe med løsningen af problemet.
Avatar billede boxer Nybegynder
10. december 2005 - 12:46 #8
Denne vejledning passer til routeren:
http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/ZyXEL/Prestige650R-33/Warcraft_III.htm

Har du en softwarefirewall, er det muligt at den også skal konfogureres.