Avatar billede ulrik10 Nybegynder
14. december 2005 - 09:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Alternativ til HP OfficeJet 7410/7310

Hej...

Jeg har været meget tæt på at købe en HP OfficeJet 7410 printer, men da jeg har læst en del meget dårlige kommentarer til den, vil jeg søge efter alternativer til den, fra andre producenter.
Mit problem er bare, at jeg umiddelbart ikke har kunne finde noget, der minder om denne printer (eller HP OfficeJet 7310).
Så jeg ville høre, hvad i har af foreslag?

Og er hvis der er nogen der kan be-/afkræfte de dårlige kommentarer, man kan læse om den, må i meget gerne lægge en kommentar :)

Mvh
Ulrik

PS se evt:
Se evt:
http://reviews.cnet.com/HP_OfficeJet_7410/4505-3181_7-31130701.html
Avatar billede ole_madsen Ekspert
15. december 2005 - 14:18 #1
Som de skriver i testen, får man hvad man betaler for.

Lige præcis inden for multifunktions maskine markedet, har HP traditionelt stået stærkt. Men der findes skam mange andre producenter af multifunktionsmaskiner - spørgsmålet er bare, hvilke krav du har. SKAL der f.eks. være trådløs netkort i, skal du hos de fleste andre fabrikanter købe en separat printserverboks.

Men hvilke krav har du? - skal der f.eks. også være fax i? (som i HP´en). Hvilken type opkobling?

Der er rigeligt med andre maskiner på markedet: http://www.edbpriser.dk/Listproducts.asp?ID=306&Parent=&Sort=&Gallery=&Producent=0&Rating=0&Max=&Soegeord=&Equal321=&Equal326=&Direction328=2&Sorted328=&Direction1091=2&Sorted1091=&True27805=&Trueval27805=108451&Direction331=2&Sorted331=&Direction332=2&Sorted332=&Direction334=2&Sorted334=&Direction333=2&Sorted333=&Submit.x=25&Submit.y=12

Jeg plejer at anbefale HP, Epson og Canon, afhængig hvilke funktioner man vil have med. Epson og Canon laver dem typisk med blækket i separate patroner, så du undgår spildblæk.
Avatar billede ulrik10 Nybegynder
28. marts 2007 - 18:14 #2
Lukket :)