Avatar billede dxs Nybegynder
15. december 2005 - 16:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Feedback af computerspil / Virtuelt kæledyr.. Beta

Hej
Dette er et eksamensprojekt jeg ville høre om i ikke kunne give noget feedback på..

Projektet skal afleveres KUN som en prototype så lev lige med at der er et par bugs hist og her :P

Det er et spil ligesom en tamagucci. Kæledyret er dør hurtigt, og der er stadig rigtig mange tekniske problemer, men det jeg vil høre om er om i kan lide idéen bag projektet, da dette KUN er en prototype..

Adressen er www.globetrash.com/test.php, og lige skrive i spørgeskemaet hva i synes...

Men forklar lige hvad i synes. osv..

På forhånd tak :]
Avatar billede andreasbj Nybegynder
15. december 2005 - 22:55 #1
Siden ikke fundet...
Avatar billede dxs Nybegynder
15. december 2005 - 23:29 #2
Det er på grund af at den er taget ned igen.. Skulle bruge den feedback i en meget tidsbegrænset periode.

Men ellers tak :)

Spørgsmålet er lukket...