Avatar billede larsdp Nybegynder
30. december 2005 - 12:16 Der er 2 kommentarer

fildeling + admin

Hej!
Forsøger at finde en løsning på følgende: Skal lave et system hvor jeg kan oprette password beskyttet mapper på min server (b-one.dk) hvor mine kunder så kan uploade filer (5-10mb) i alle formater. Jeg skal kunne oprette flere mapper og kunden skal så kunne logge ind via web og se indholdet af sin mappe samt kunne uploade/downloade filerne...dvs et fildelings-system.
Håber i kan hjælpe, jeg er ikke koder såe KISS ;-)
Avatar billede dimsushi Nybegynder
30. december 2005 - 14:15 #1
Hos b-one kan du ikke uploade mere end 2MB filer er jeg bange for.
Avatar billede larsdp Nybegynder
30. december 2005 - 18:10 #2
hvis man ser bort fra b-one men stadig en webbaseret løsning, hvad kunne jeg så gøre?