Avatar billede anders-j Nybegynder
05. januar 2006 - 17:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

ATI på Win2k (mscoree.dll fejl)

Hejsa..

Jeg har lige skiftet til Windows 2000 istedet for Xp, men jeg har lidt problemer med at installere mit grafikkort ordentligt.

Jeg kører normalt med omegadrivers fra http://www.omegadrivers.net , men dem kan jeg ikke installere.. når den siger driverne er klar til at blive installeret, kommer der en masse fejlmeddelser, om at den ik kan oprette stien til det og det kan være en harddisk or system error.
Men der har ikke være noget som helst, med XP , og disken er også blevet gennemgået for fejl, uden nogen fejl.

Hvis jeg så prøver at installere den nyeste grafik-kort driver fra ati.com, forløber det hele fint, lige indtil man starter windows op igen, da kommer der ned en fejl:

unable to locate dynamic link mscoree.dll og så en masse stier.

Jeg kan dog stadig spille spil, som f.eks Battlefield 2 , men kører dog ik helt optimalt ..

Nogen der kan hjælpe?

Anders
Avatar billede anders-j Nybegynder
10. januar 2006 - 12:18 #1
installerede andet OS
Avatar billede anders-j Nybegynder
01. januar 2010 - 18:52 #2
luk