Avatar billede afro_05 Nybegynder
06. januar 2006 - 22:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke finde audio driver til min Dell 8500

Okay.
Jeg ved ikke helt hvad der sker for denne computer. Normalt ville jeg godt kunne finde en respektabel driver med et "ordenlig" producent.

Jeg har brugt HWiNFO32 til at finde mit "ukendte" lydkort:

intel 82801FB 1CH6 - AC'97 Audio Controller [B1]

Da jeg har søgt har jeg fundet 2 ting. Realtek AC'97... Fik min computer til halvt at gå i kage, og så intel's side MED en audio del, men det eneste jeg kunne få ud af dem var pdf filer (ingen driver download links/mirrors)

Håber i kan fortælle mig hvad jeg skal gøre :)

(100 point da jeg håber det løst asap :))
Avatar billede afro_05 Nybegynder
06. januar 2006 - 22:45 #1
AC'97 Codec: Analog Devices AD1980
Avatar billede boxer Nybegynder
06. januar 2006 - 23:10 #2
Avatar billede afro_05 Nybegynder
07. januar 2006 - 15:29 #3
Øh delvist tak :)
Efter at have fumlet lidt derinde fandt jeg en driver der duede så alt i alt fik du det til at virke for mig :P

Slår mig selv i hovedet nu med en meget hård stegepande ved ikke selv at kunne løse det :P

Da jeg var inde på dell's side var jeg i den danske sektion :P (ups!)

Svar og få point :)
Avatar billede boxer Nybegynder
07. januar 2006 - 16:13 #4
Velbekomme :o)