Avatar billede rarna Nybegynder
08. januar 2006 - 21:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Netværk mellem to trådløse pc'er

Hej

Jeg har et lille problem mht. at sætte mine to pc'er sammen over et trådløst netværk. Jeg har oprettet samme Arbejdsgruppe og de to maskiner kan godt se hinanden.

Men når jeg prøver at åbne den ene fra den anden får jeg denne fejl: PC1 er ikke tilgængelig. Du har muligvis ikke tilladelse til at bruge denne netværksressource. Kontakt serverens administrator for at finde ud af, om du har adgangstilladelse.

Er der nogen som kan hjælpe med det?

/rarna
Avatar billede rarna Nybegynder
08. januar 2006 - 21:25 #1
Så er der hul igennem, tak alligevel -jeg lukker.
Avatar billede kenp Novice
08. januar 2006 - 21:43 #2
du mangler lige at marker dit navn og trykke accepter.
Avatar billede rarna Nybegynder
09. januar 2006 - 11:16 #3
Så er det lukket!

Tak kenp