Avatar billede svensson1 Nybegynder
16. januar 2006 - 18:54 Der er 1 kommentar

Sås i tangentbordet mit

Bra eftermiddag danskare!
Jeg satt och skulle öppna en burk Jöhnssons Kjöttbullar mens jag var  i fuld färd med att surfe paa internettet efter en bra recept paa kjöttbullar med mos och lingonsylt. Plödslig slinkar knivan och jeg tappar burkan saa der välter kjöttbullasås ned i tangentbordet mit.
Nu är skärmen min gaaet i svart och min PC svarer inte naar jeg tryggar paa tangentbordet! Vad tror ni der är händt?

Jag hoppas ni kan forstaa språket.
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2006 - 17:23 #1
adskil dit tastatur og så må du ellers i gang med og rengøre tastaturet.

knapperne kan nok tages af ved og lirke lidt i dem forsigtigt .

tjek at din pc starter op uden tastatur på ,den kommer nok ,med en fejl på et tidspunkt at den mangler tastaturet.