Avatar billede geek4fun Nybegynder
18. januar 2006 - 02:09 Der er 1 kommentar

Trådløst. Kan ikke få kontakt eft. comp har været slukket i 3tim.

SMC router m. firewall og usb trådløs.
Alt virker upåklageligt, kører krypteret, men når comp har været slukket i ca.3 timer og så startes op og trådløs skal etablere forbindelse så virker det bare ikke.
På routeren blinker dioderne normalt. Hvis comp slukkes så efter ca.3 tim så lyser de bare konstant. På den trådløse del kan jeg scanne og se alle porte undtagen den krypterede.
Hvis jeg så slukker for routeren og tænder igen så virker alt som det skal og forbindelse oprettes rimeligt hurtigt..
Har prøvet med MAC filter, dette gjorde ingen forskeld-
Avatar billede geek4fun Nybegynder
20. januar 2006 - 14:35 #1
Mystiskt ikke gjort noget, men nu virker den som den skal,