Avatar billede hataffrugt Nybegynder
18. januar 2006 - 14:18 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

nyt grafikkort

Hej,

jeg ville høre om der var nogen der kunne anefale mig et nogenlunde grafikkort ud fra følgen kriterier:

det skal kunne bruges til lidt små gaing ikke på det højeniveau, men stadig kunne trække det, endvidere bruges maskinen også til arbejde, hvad nok ikke betyder det vilde.

kortet må maks koste 800 kr. ( ikke sjovt at være studerende )
og ser gerne at kortet kan erhverves hos http://midtdata.dk

håber i kan hjælpe ;O)
Avatar billede hataffrugt Nybegynder
18. januar 2006 - 14:21 #1
ups glemte ligeat nævne at det skal være: PCIE
Avatar billede thorkilry Nybegynder
18. januar 2006 - 14:38 #2
Avatar billede thorkilry Nybegynder
18. januar 2006 - 14:41 #3
Avatar billede dark_one Nybegynder
19. januar 2006 - 20:53 #4
ville vælge et FX6600 eller et X600, godt nok ikke nyeste serier, men hurtige kort til en fornuftig pris.
Du vil jo ikke svejse under vand, men bare have "value for money"
Avatar billede hataffrugt Nybegynder
27. januar 2006 - 00:43 #5
hvis i gider smide et svar så lukker vi her ;O)

og takker for input
Avatar billede dark_one Nybegynder
27. januar 2006 - 08:46 #6
hvad købte du så :D
Avatar billede thorkilry Nybegynder
27. januar 2006 - 10:46 #7
ja
Avatar billede hataffrugt Nybegynder
27. januar 2006 - 14:01 #8
tror det bliver: Club-3D Radeon X1300

da jeg allerede har et x600, som er et problem uden lige/slet ikke været tilfreds, endvidere liggere x600 slet ikke i den ovenstående prisklasse. men takker for jeres råd.