Avatar billede astalavista Nybegynder
19. januar 2006 - 16:05 Der er 2 kommentarer

Vil ikke udskrive nogle dokumenter

Hej med jer.

Jeg har en hp Laserjet 101, når jeg sætter det op til at udskrive til en fil, er der ingen problemer, men nå jeg udskriver til printeren vil den ikke.

Dette problem har jeg kun med et enkelt program, resten af programmene vil gerne udskrive.

De dokumenter der ikke vil udskrive ligger bare i printerens "udbakke" og der står "udskriver".

Håber en af jer eksperter kan hjælpe mig videre.
Avatar billede astalavista Nybegynder
19. januar 2006 - 16:05 #1
hp Laserjet 101 -> hp Laserjet 1010
Avatar billede ole_madsen Ekspert
19. januar 2006 - 16:15 #2
Hvilken slags "et enkelt program" er det?

Der kan være stor forskel på de forskellige progammers måde at tilgå printeren - specielt hvis det er et ældre program med egne printerdrivere (f.eks. et gammelt dos program).

Hvis printeren iøvrigt virker, er det programmet der skal fejlsøges i - og så skal vi vide hvad det er...