Avatar billede cheff25 Nybegynder
22. januar 2006 - 22:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

problemer med trådløst fujitsu siemens tastatur.

Keybird wireless slim USB
Efter installation af mus og tastatur (Model K180u1)virker musen fint, men tastaturet, vil kun skrive en 5-6 bogstaver, hvor efter det ikke reagerer nogle sekunder, og så vil skriver nogle bogstaver igen, hvorefter den igen holder pause osv, osv.
Har downloadet den nyeste driver fra Fujitsu Siemens hjemmeside, og har også skifte batterier.
Nogen der kan hjælpe??
Avatar billede levithan Nybegynder
22. januar 2006 - 22:33 #1
hvordan er den trådløse point to point vej hvad sker der hvis du flytter tastaturet helt op ved modtageren. hjælper det? har du evt nogen ting som skærmer for signatet.
Avatar billede cheff25 Nybegynder
22. januar 2006 - 23:04 #2
De står mere eller mindre ved siden af hinanden. Der er vel omkring 15-20 cm mellem tastatur og modtageren.
Avatar billede levithan Nybegynder
22. januar 2006 - 23:14 #3
har det nogen effekt hvis du vælger den anden kanal til at komunikere med?
Avatar billede cheff25 Nybegynder
22. januar 2006 - 23:20 #4
Forstår ikke helt, hvad du mener med, at vælge en anden kanal.
Avatar billede levithan Nybegynder
22. januar 2006 - 23:23 #5
På mit trådløse har jeg en A og B kanal jeg kan vælge imellem både på modtager og keyboard. Det er dog af ændre dato.
Avatar billede cheff25 Nybegynder
22. januar 2006 - 23:25 #6
Det har min ikke. Men ellers tak for hjælpen. Jeg kan ikke rigtig blive klog, på det her. Tror, at jeg vil prøve at teste den på en anden pc i morgen.