Avatar billede rekord_driver Nybegynder
25. januar 2006 - 18:43 Der er 4 kommentarer

Total overdose

Hej.

jeg har lige installeret spillet total overdose på min computer, men når jeg prøver at åbne spillet går skærmen bare i sort og der står NO INPUT SUPPORTET. er det noget med spillet eller er det mit hardware der ikke spiller sammen med softwaren?
25. januar 2006 - 18:52 #1
Velkommen til Eksperten.dk
Generelt -> http://expfaq.1go.dk/
25. januar 2006 - 18:54 #2
... det er nok SKÆRMEN som ikke ka' følge med.
Du får nok samme besked på SKÆRMEN hvis du tar' VGA stikket ud ?

Nu kender jeg ikke selve spillet - men hvis du i spillets opsætning har valgt en opløsning for stor til SKÆRMEN så vil du opleve det viste...
Check det lige...
Avatar billede rekord_driver Nybegynder
25. januar 2006 - 19:10 #3
jeg tror også at det er skærmen, men jeg kan ikke komme ind og ændre opløsningen, for den går i sort lige så snart spillet åbner... så der kommer aldrig noget billede. og jeg kan ikke indstille det nogen steder i windows.
25. januar 2006 - 20:06 #4
Nu kender jeg ikke spillet... men...
Se om der skulle være en eller anden CFG/INI fil som du ka' pille i manuelt.
Eller om der skulle være en README.TXT fil med noget info...