Avatar billede binderup Nybegynder
26. januar 2006 - 18:49 Der er 1 løsning

Problemer med Firefox 1.5 og google.com

Jeg har nogle maskiner sat op hvoraf den ene ikke helt virker som den skal med google.com (selvfølgelig min arbejdsstation)

Problemet er at jeg ofte oplever at FF står og hænger med "waiting for www.google.com" når jeg har flere tabs åbne. Det er kun google jeg har problemer med.

Jeg har prøvet at afinstallere (fjerne profiler mv.) gå tilbage til version 1.0.7, men lige lidt hjælper det. Jeg kan se at der er flere der har samme problem, men det er ikke altid google der er synderen. Er her andre der har oplevet det samme, og som gerne har løsningen på problemet.

Som sagt så har jeg nogle andre maskiner (3 win xp, 1 mac og 12 ubuntuc) og det er kun den ene xp der giver problemer.
Avatar billede binderup Nybegynder
21. april 2006 - 08:53 #1
luk