Avatar billede hataffrugt Nybegynder
27. januar 2006 - 00:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Placering af ram i bærbar

Hej eksperter,

Jeg sidder med en Fujitsu-Siemens pro v2040 edition,  som godt kunne trænge til en lille opstrammer hvad ram angår.

jeg har nu søgt rundt uden held for at finde ud af hvordan man skifter disse i en bærbar, da jeg ikke ønsker at smide en tusse efter et værksted.

mit problem er lidt jeg ikke ønsker at skulle skille hele dyret ad, da jeg sikkert ikke kan få plads til det hele igen ;O)

er jo lidt små kompakt derinde, derfor håbede jeg på at det lå lige under et af de fine dæksler placeret bag på computeren, men har ingen anelse.

derfor ville jeg høre om der var nogen af jer der kunne bidrage med et link til hvor informationen om dette findes for denne model.

håber i kan hjælpe.
Avatar billede Slettet bruger
27. januar 2006 - 07:57 #1
Har du set efter under din bærbar, der sidder gerne et dæksel, man kan tage af.
Avatar billede Spotgun Seniormester
27. januar 2006 - 09:05 #2
http://manuals.fujitsu-siemens.com/nbdocs/a26391-k180-z121-da.pdf

Check under punktet "Afmontering og montering af komponenter i forbindelse med service". Der er der et afsnit omkring montering af RAM.
Avatar billede hataffrugt Nybegynder
27. januar 2006 - 09:34 #3
Takker mange gange spotgun