Avatar billede webbygger Nybegynder
28. januar 2006 - 23:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hidden felt!

Hvordan får jeg skjulte denne her dropdown

<td class="story">
            <select name="Colour"  onfocus="this.style.backgroundColor='#c5c5c5';" onblur="this.style.backgroundColor='#ffffff';">
              <%
While (NOT ColoursRS.EOF)
%>
              <option  value="<%=(ColoursRS.Fields.Item("Colour").Value)%>" ><%=(ColoursRS.Fields.Item("Colour").Value)%></option>
              <%
  ColoursRS.MoveNext()
Wend
If (ColoursRS.CursorType > 0) Then
  ColoursRS.MoveFirst
Else
  ColoursRS.Requery
End If
%>
            </select>
          </td>

Jeg ønsker ikke at den vise, men den skal kører i baggrunden, da jeg skal bruge dataen fra den!!!
Avatar billede lklingenberg Nybegynder
28. januar 2006 - 23:56 #1
Hvis brugeren ikke skal kunne se (og dermed vælge) en option fra din select, hvad er så ideen med en select frem for blot at hente de samme data ind på modtagersiden?
Avatar billede hataffrugt Nybegynder
29. januar 2006 - 03:15 #2
hvis du ønsker den vist/skjult alt efter hvad der er valgt i et andet input, kan du ligge den i en div med en style alla:

<div style="display: hidden">
    ' din select her
</div>

og så bruge javascript til at vise/skjule den alt efter valg....

hvis dette ikke er tilfældet, må jeg give lklingenberg ret.
Avatar billede mzane Nybegynder
29. januar 2006 - 23:15 #3
Lige en bemærkning til Hataffrugt:
Det er helt rigtigt, men jeg ville vælge at bruge style="visibility:hidden;" eller style="display:none;" i <select> tag'et... såleds:

<select id=sbox name=sbox style="visibility:hidden;">
  <option value="1">crap</option>
</select>

Jeg går ud fra du vil skjule den hvis man vælger et eller andet fra?
Ellers må du forklare dig yderligere.

/Mzane
Avatar billede webbygger Nybegynder
02. februar 2006 - 21:44 #4
Undskyld min manglende respons!!!
Tak for jeres løsningerne på mit spørgsmål

Mzane løsning virker - så smider du et svar...
Avatar billede mzane Nybegynder
03. februar 2006 - 21:32 #5
Helt okay, tak og held og lykke.