Avatar billede pillpopper Nybegynder
29. januar 2006 - 10:56 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

anmelde børne porno

Hej jeg vil høre om der er nogle der kan sige mig hvor man kan anmelde børneporno henne.?

Det kan værre der er en hjemmeside man kan de på eller skal man ringe til et sted.

Det er fordi jeg skal til at anmelde noget da jeg lige har set en pige på 13 år nøgen. FY FANDEN  jeg bare!
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2006 - 10:58 #1
ring til politiet eller send dem en mail eller kontakt red barnet
Avatar billede frederik_58 Nybegynder
29. januar 2006 - 10:59 #2
http://www.preteen.dk/ der er nogen sider til Fx Dansk Red Barnet,Dansk Politi,Og Get2Net men det er som du kan se kun til deres servere
Så er der os et par Internationale sites:Pedowatch,Against Child Abuse

HÅBER DU FÅR DET SVIN NED MED NAKKEN!
Avatar billede frederik_58 Nybegynder
29. januar 2006 - 11:00 #3
Avatar billede pillpopper Nybegynder
29. januar 2006 - 11:12 #4
Skide godt jeg siger mange TAK for den hurtige hjælp.

Kan I have en forsat god søndag:)
Avatar billede pillpopper Nybegynder
29. januar 2006 - 11:13 #5
Jeg skal ihvertfal nok få dem;)
Avatar billede pillpopper Nybegynder
29. januar 2006 - 11:19 #6
Det værste er sku' at det er på en DANSK side. Hold da helt op hvor jeg skammer mig over at værre dansker når jeg ser og hører sådan noget svinneri.
Avatar billede huset Praktikant
29. januar 2006 - 11:21 #7
Fuld support herfra!
Avatar billede hataffrugt Nybegynder
29. januar 2006 - 11:27 #8
Avatar billede Slettet bruger
29. januar 2006 - 12:17 #9
Slagt svinet...
Avatar billede tafkab Nybegynder
04. februar 2006 - 22:54 #10
Hvad lavede du på den side?
Kunne man måske spørge sig selv om...
Avatar billede pillpopper Nybegynder
01. marts 2006 - 02:42 #11
ja det kan du da godt og du kan da osse dogt få linket hvir porno interserer dig.

Jeg ville have så meget snavs i ofrm af virus/ormene(spy og maleware ned samt andet lort for at teste et par viruser-programmer hvilket et der var bedst.

Og skal man smittes med et eller andet så er det netop på sådan nogle sider.

Var det svar nok:)

Hygge!