Avatar billede raos Nybegynder
31. januar 2006 - 21:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Erstatte DK laptop keyboard med US version?

På dk keyboard på min acer travelmate 230 er 4 af knapperne holdt op med at virke (Z,V,B,ALT-GR). Jeg har haft keyboardet ude, men kan ikke finde fejlen.

Nu overvejer jeg om jeg skal sætte et nyt keyboard i, hvor købes et sådant billigt?

Evt her: http://cgi.ebay.co.uk/New-ACER-Travelmate-230-233-233xc-Keyboard_W0QQitemZ6822487070QQcategoryZ31568QQcmdZViewItem,
- jeg kan jo skifte knapperne ud så det komme til at ligne et dansk, men vil det også fungerer som et helt normalt dk keyboard?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
31. januar 2006 - 21:30 #1
Det burde fungere 100% Keyboards er lavet til at blive skiftet ud og det er i mange tilfælde det eneste der afgør hvilket land den skal til. Så hvis keyboardet passer elektrisk til din model vil det også komme til at virke rigtigt.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
31. januar 2006 - 21:32 #2
Regn lige lidt på om det kan betale sig. Du kan få et dansk her: http://www.notebookonline.dk/shop/default.asp?ProductID=91.63X07.04Dtm230
Avatar billede james_t_dk Juniormester
01. februar 2006 - 08:32 #3
smider et svar
Avatar billede raos Nybegynder
03. februar 2006 - 20:42 #5
Man skal vel ikke lukket et spg man ikke har fået et brugbart svar på?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. februar 2006 - 09:09 #6
Nej det skal du da ikke. Har du ikke fået et brugbart svar?
Hvis du ikke har fået et brugbart svar returnere jeg gerne points.
Du har fået et link til hvor du kan købe det i DK, så slipper du for at betale moms og told på importvare fra USA.