Avatar billede egebos Nybegynder
01. februar 2006 - 20:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Godt webhotel med 100 % fri trafik

Jeg søger et webhotel der opfylder mine krav:
- PHP
- MySQL
- Fri trafik <Meget vigtigt
- Tillader chat scripts
- Mindst 25 MB plads
- INGEN reklamer
- Noget der virker
- Billig pris max. 300 kr. for et år
Jeg købte fra Surftown, men de lukkede den pga. for meget trafik.. Der var 1000 besøgende hver dag..

Tak!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
01. februar 2006 - 20:40 #1
Der findes ikke fri trafik. Find et webhotel, der fortæller dig hvor meget trafik du må bruge. Til chat skal du måske have egen server - ikke helt 300 kr/år, men overvej evt: www.jakobjp.com
Avatar billede trim Praktikant
01. februar 2006 - 23:10 #2
b-one tilbyder 100% fri trafik til 9 kr. om mdr.
Jeg har store sider kørende hos dem med rigtig mange brugere og der er ingen problemer. 500mb plads for 9 kr. pr. mdr.
Avatar billede ate Nybegynder
02. februar 2006 - 13:19 #3
B-one tilbyder ikke 100% fri trafik, læs deres betingelser :)

"erikjacobsen" taler sandhedens ord, der findes ikke fri trafik ;)
Avatar billede proboss Nybegynder
03. februar 2006 - 14:43 #4
Nej der er ingen der har fri trafik men nogen er billigere en andre men for 300 pr. år så vare det længe inden du finder noget og med 1000 besøgende hver dag burde du finde nogen der kan sælge reklame for dig

hvor meget trafik brugte du før når vi ved det så er det nemmere at hjælpe dig
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
03. februar 2006 - 15:30 #5
de billige webhoteller har som regel nogen gummiparagraffer der gør at de kan lukke hjemmesider de syntes bruger for meget trafik, uden at man kan være sikker på hvornår det er.
de dyrere har derimod normalt x GB trafik incl. i prisen, så man ved man først skal betale når den kvota er opbrugt.
Avatar billede egebos Nybegynder
25. februar 2006 - 11:04 #6
Æv