Avatar billede len Nybegynder
08. februar 2006 - 19:47 Der er 6 kommentarer

Knapper i en formular i outlook

Hejsa,

Jeg har lavet en formular i outlook som inde holder en knap som fletter formularfelterne i et worddok. og udskriver dem. Det er vedkommende som vil sende formularen som kan udskrive.

Mit problem er, at modtageren af formularen også vil ha den mulighed, altså at udskrive formularen - hvordan kan jeg gøre det??

knappen virker ikke når modtageren klikker på den

hilsen
Len
Avatar billede kedde65 Praktikant
09. februar 2006 - 09:08 #1
Har du publiseret formularen på din exchange server, og sidder brugeren på samme Exchange server som dig?

/Christian
Avatar billede len Nybegynder
10. februar 2006 - 08:22 #2
ja det er den samme Exchange server
Avatar billede kedde65 Praktikant
10. februar 2006 - 11:33 #3
Er formularen udgivet i formular biblioteket på Exchange serveren?
Avatar billede len Nybegynder
10. februar 2006 - 11:51 #4
Den er udgivet i firmaformularbiblioteket
Avatar billede kedde65 Praktikant
14. februar 2006 - 11:18 #5
Er formularen udviklet i samme version som den bliver brugt, og er det samme version ved både dig og din kollega?

/Christian
Avatar billede len Nybegynder
14. februar 2006 - 11:20 #6
ja den er udviklet i outlook 2003 og jeg ved at brugerne kører med samme version.