Avatar billede sweepe Nybegynder
09. februar 2006 - 20:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Xbox på nettet.

Jeg er flyttet og er kommet til en lejlighed med stofa-net. Har herefter haft problemer med at få min xbox på nettet.

Jeg har fra kabel-modemmet et kabel til en Switch (D-Link Di-604) som derfra fordeler nettet til et trådløst acces-point. Udover det går der et netkabel til min xbox og et i en computer. Alle steder virker nettet, undtagen på xboxen. Jeg har tilmeldt dens MAC always-on hos stofa, så den burde være på.

Nogle der kan hjælpe? På forhånd tak!
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
09. februar 2006 - 20:33 #1
Du skal ringe til dem, og så skal de manuelt få din XBox på nettet. Jeg har haft det samme problem, og det er den eneste løsning der er på nuværende tidspunkt.
Avatar billede sweepe Nybegynder
09. februar 2006 - 20:45 #2
Du ved ikke hvordan de gør? Hva fortalte da du ringede? Man skal vel oplyse nogle ting de skal bruge for at få den på?
Avatar billede mads-3 Nybegynder
12. februar 2006 - 19:40 #3
jeg skulle engang holde et lille LAN, og der kunne vi ikke være flere på af gangen, så ringede jeg til min internet udbyder, og problemet var løst.
bare ring til dem og hør
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
13. februar 2006 - 19:23 #4
sweepe: Nej, jeg ved ikke hvad de gør. Hende jeg snakkede med anede intet, men hun vidste hvad hun skulle bruge af informationer (Stofa-brugernavn og MAC-adresse på XBoxen) og problemet var altså kendt af Stofa. Hun skulle så sende det videre til en tekniker som ordnede det på et kvarters tid. Hvorfor ringer du ikke bare?