Avatar billede pornstar222 Nybegynder
18. februar 2006 - 11:25 Der er 5 kommentarer

window.dialogArguments

Hej.
Nogen der lige har tid til at forklare mig hvad window.dialogArguments helt precist er. Jeg ved det har noget med URLen på siden at gøre, og at det bruges i popups
Avatar billede roenving Novice
18. februar 2006 - 12:58 #1
Min reference siger:

window.dialogArguments er kun tilgængelig i vinduer der er åbnet med showModalDialog eller showModelessDialog ...

-- en af argumenterne til disse metoder er netop en argument-parameter, der kan være en hvilkensomhelst valid javascript-variabel, altså en streng, et tal, et objekt eller et array af flere variabler (som kan have forskellige data-typer !-)

showModalDialog("URL" [,arguments][,features])
showModelessDialog("URL" [,arguments][,features])
Avatar billede pornstar222 Nybegynder
18. februar 2006 - 22:46 #2
Når ok på den måde ja.
Så giver det en del mere mening ... Takker :)
Avatar billede roenving Novice
24. februar 2006 - 16:10 #3
Det var tilstrækkeligt ?-)

-- så velbekomme '-)
Avatar billede gadebarnet Nybegynder
27. februar 2006 - 12:10 #4
Kan man så også bruge det til at kunne åbne et vindue hvor der IKKE er mulighed for at se titel linien, altså at lukke vinduet ved tryk på krydset i højre hjørne?=

Jeg har nemlig brug for at kunne lære 100% om vinduet bliver lukket, og der er onunload IKKE på tale da det ikke er altid at den får fat...
Avatar billede roenving Novice
27. februar 2006 - 22:28 #5
Med showModalDialog åbner du en dialog-boks, der vil være det eneste i browseren, du kan gøre noget ved !-)