Avatar billede nightsofdream Nybegynder
22. februar 2006 - 17:36 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Internet Genvej

Jeg vil høre om der er nogle der ved hvorfor at mine internet genveje på skrivebordet siger: Denne fil har ikke et tilknyttet program, der kan udføre denne handling. Opret en tilknytning i mappeindstillinger i Kontrolpanel. Hvad for en tilknytning er det?. Håber i kan Hjælpe...
Avatar billede sandholm Nybegynder
22. februar 2006 - 17:40 #1
Det er bare genvejen der henviser til en forkert sti tror jeg... Opret en tilknytning til denne sti:

C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
Avatar billede sandholm Nybegynder
22. februar 2006 - 17:41 #2
... Gik ud fra du brugte explorer....
Avatar billede kalp Novice
22. februar 2006 - 17:53 #3
Hvis du højreklikker på en genvej og vælge "Åben med"
så vælge internet explorer.. eller firefox.. og sæt flueben i "Anvend altid dette program"
Avatar billede nightsofdream Nybegynder
22. februar 2006 - 18:17 #4
Nope det virker ikke, man kan ikke vælge åben med, og Sandholm det er ikke en forkert sti den har ikke den rigtige tilknytning :S
Avatar billede boxer Nybegynder
22. februar 2006 - 18:39 #5
Det kan være fordi du har lavet en lidt for grundig oprydning?

Hvis ikke og din internet explorer virker normalt, kan du prøve at skrive sfc /scannow i kommandoen Kør.
Avatar billede kalp Novice
22. februar 2006 - 18:59 #6
er fejlen opstået efter en bestemt hændelse eller?

du kan altid overveje systemgendannelse
22. februar 2006 - 19:30 #7
Start IE manuelt - Funktioner - Internet indstil. - Advanceret - gendan stander.. - OK ...

og/eller

http://www.ctrlaltdel.dk/Programmer/iereg.zip
Et lille fix til internet explorer.
27. februar 2006 - 18:40 #8
Blev du klogere ?
Avatar billede nightsofdream Nybegynder
05. marts 2006 - 17:41 #9
Nope
05. marts 2006 - 18:05 #10
Stadig aktuelt ?
05. marts 2006 - 18:05 #11
Avatar billede boxer Nybegynder
05. marts 2006 - 18:10 #12
Jeg må indrømme at jeg er mere tilhænger af at der er foregået en for kraftig rengøring. Slet genvejene og opret dem igen.
05. marts 2006 - 18:19 #13
Avatar billede nightsofdream Nybegynder
20. oktober 2006 - 15:06 #14
:S