Avatar billede jackpower Nybegynder
01. maj 2001 - 18:19 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Proaccess ISDN hos TDC

Hejsa Folkens
Blev enig med mig selv det nok var hurtigere at spørger her frem for at prøve hos det #¤&%#¤%&¤ skodfirma til TDC!

Har bestilt en Proaccess ISDN, og fik afvide der vil gå 14 dage til 3 uger - spurgte om jeg vil få noget info fra dem hvornår den vil blive aktiveret? svaret lød jeg vil få en mail med diverse oplysninger straks efter bestillingen.

Der er nu gået 13 dage og har stadig ikke fået nogen mail, ringet til TDC for at høre om de kunne sige noget om hvornår jeg kunne forvente linien oppe og køre, men svaret var blankt nej, så spurgte jeg om ikke jeg skulle ha\' modtaget en mail med etableringsoplysningerne, hvor til der blev svaret, \"Det ved jeg ikke noget om\" WHAT?? jamen jeg må da få noget info om hvilken dag I sætter hjulne igang eller??
Svaret lød igen \"Det ved jeg ikke noget om\"
Spurgte så om jeg var røget forkert i deres tlf omstilling, eller om han virklig sad i den afd. for Proaccess ISDN
Joo du er rigtig nok hos TDC Erhverv og jooo det er da os der har med Proaccess ISDN at gøre.

Men I aner ikke en skid om det I sidder og sælger eller hva\'?

Det mente han nu så de gjore, ikke at jeg kan se det.

Det kort af det lange blev jeg tabte tålmodigheden og forklaret den skovl jeg snakket med at det vist var tid at stoppe vores samtale her!!

Så er der nogen her der har Proaccess ISDN ved TDC som kan fortælle om det er \"normalen\" at man ikke har hørt noget fra dem efter 13 dage eller om jeg skal ha\' fat i nakken på det fjols igen igen igen ????

Mvh
Jack!!
Avatar billede bratkid Nybegynder
01. maj 2001 - 18:28 #1
Okay...er de på den måde, så ville jeg da helt klart skode dem om de vil det eller ej...betal ikke en krone og få adsl istedet!
Avatar billede bratkid Nybegynder
01. maj 2001 - 18:29 #2
Og nej det er ikke normalt!
Avatar billede bratkid Nybegynder
01. maj 2001 - 18:29 #3
Har du ikke fået et brev tilsendt?
Avatar billede jackpower Nybegynder
01. maj 2001 - 18:30 #4
Tro mig der er ikke noget jeg hellere ville, men den S.... central er ikke klar til det, og bliver det ikke før 1-9-2001 SIGER de, og med deres kalender kan det jo nemt blive 1-9-2002 ....
Avatar billede bratkid Nybegynder
01. maj 2001 - 18:34 #5
hmmmm.... Opasia.dk check under kundeservice og se om der er noget info der
Avatar billede jackpower Nybegynder
01. maj 2001 - 18:34 #6
Nej har intet what so ever fået fra dem, jo en registreings blanket til et domænenavn som de lige vil ha\' 500,- + moms for at oprette, til trods for at de på deres egen hjemmeside skriver det er INCL i oprettelsen af Proaccess ISDN
http://www.teledanmark.dk/erhverv/produkter/internet/access/proaccess/proaccessadsl/4.htm#6

Har sendt ham en mail med link til denne side, men ikke hørt noget fra ham siden hen... det var sidste Tirsdag... sååååå jo er ved at være mere end træt af dem, men DESVÆRRE er de de eneste som nu har flatrate på deres ISDN... nu er CC jo også holdt op med det, jo man kan være på 8 timer i døgnet men nægter sq at betale det samme for det som jeg gjore for at kunne være på hele tiden...
Avatar billede jackpower Nybegynder
01. maj 2001 - 18:36 #7
ikke omkring Proaccess ISDN da det kun er deres erhvervs afd. der har med det at gøre...

Vil nu nødigt ha\' mit firma koblet op hos sådan et amatør firma!!..
Avatar billede bratkid Nybegynder
01. maj 2001 - 18:39 #8
arghhhhh!!! 500kr for at oprette et domaine...shit
www.buydomains.dk  40kr om året
Avatar billede jackpower Nybegynder
01. maj 2001 - 18:43 #9
Ja de er totalt ude af takt med andre, og for det ikke skal være lyv vil de F... ha\' 100,- + moms i kvartalet for at ha\' domænet liggende på deres DNS

Men de 500,- + moms får de ikke!!! så vil jeg hellere undvære den forb. ved dem og så vente på noget bedre kommer... hvilket jeg stærkt overvejer at gøre allerede nu..

Har du Proaccess ISDN ?
Avatar billede bratkid Nybegynder
01. maj 2001 - 18:45 #10
HELLLL NO.... Jeg dummede mig på et tidspunkt og bestilte det...har stadig NT BOXen eller hvad faen den hedder..hehe
Næh.. jeg har ADSL Fastnet
Avatar billede bratkid Nybegynder
01. maj 2001 - 18:47 #11
Svar lige på dette spørgsmål selv...
Avatar billede bratkid Nybegynder
01. maj 2001 - 18:47 #12
og tag pointene
Avatar billede jackpower Nybegynder
01. maj 2001 - 18:51 #13
Oki ;o) går udfra det så ikke er igennem TDC ??

Avatar billede bratkid Nybegynder
01. maj 2001 - 18:53 #14
Det er det...CyberCity sucks mere
Avatar billede jackpower Nybegynder
01. maj 2001 - 18:53 #15
Nej lidt skal du sq\' ha\' for at ha\' lagt øjne til mit udbrud her, bliver bare så fandens gal når man bliver gjort til grin af det skod firma :o)

Men tak for snakken...

Mvh
Jack!!
Avatar billede jackpower Nybegynder
01. maj 2001 - 18:55 #16
Hmm måske man skulle åbne sit eget Internetudbyderfirma *GG* - er ret sikker på at kunne man lave noget fornuftigt vil kunderne vælte ind af døren ;o)
Avatar billede bratkid Nybegynder
01. maj 2001 - 18:56 #17
Selv tak...sig enlig til hvis du vil gøre grin ad Crappack...øh slumpaq..argh compaq
Avatar billede bratkid Nybegynder
01. maj 2001 - 18:56 #18
yeps...cybercity fyren tjente kassen
Avatar billede bratkid Nybegynder
01. maj 2001 - 18:57 #19
enlig= enelig
Avatar billede prodic Mester
02. maj 2001 - 09:59 #20
Der er en lang ventetid på Pro@cess ISDN fra TDC. Ventede selv meget mere end 13 dage..

mener det var 1½ måned(ca.)

Og selv om det i din situation godt kan være svært at styre sit ordbrug og talemåder, så hjælper venlighed ALTID. Prøv at forklare dem det i nogle \"venlige\" toner, det plejer at hjælpe når jeg snakker med dem.
Der er ingen problemer, og dem der er løser de altid.
Avatar billede jackpower Nybegynder
02. maj 2001 - 10:24 #21
prodic>>

Hmm ja ved godt man skal stryge dem med hårne, men er lidt svært indimellem det det firma her.

Må snuppe en valium inden jeg kontakter dem næste gang ;o)

1½ måned.... fik du også som udgangspunkt afvide der var 2 - 3 ugers leveringstid?

Mvh
Jack!!
Avatar billede prodic Mester
02. maj 2001 - 10:39 #22
Nej jeg fik at vide at der var en lang ventetid på den Router jeg skulle have med.
De var faktisk FORAN med deres levering til mig, i henhold til hvad de sagde.
Avatar billede jackpower Nybegynder
02. maj 2001 - 11:00 #23
Nå oki, men jeg har selv Routeren så den skal de ikke levere, så måske det kan hjælpe til der snart sker noget :o)

Avatar billede jackpower Nybegynder
02. maj 2001 - 11:00 #24
Nå oki, men jeg har selv Routeren så den skal de ikke levere, så måske det kan hjælpe til der snart sker noget :o)