Avatar billede fleron Nybegynder
10. marts 2006 - 16:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Messenger og hjemmesider

Hej
Jeg har i mange år haft ICQ og har været glad for det. På min hjemmeside har jeg så haft link liggende således at man kunne se hvem i familien der var online og hvem der ikke var.
Nu er ICQ røget ud - Microsoft MSN har vundet slaget her i huset - alle bruger det.
Nu er spørgsmålet: Findes der en tilsvarende funktion i MSN som der gjorde i ICQ.
Er der nogen som ved det.

Jeg har ikke kunde finde noget om det på nettet, men som I ved - Eksperter plejer at vide det hele :-)
Avatar billede mikes Nybegynder
10. marts 2006 - 17:01 #1
Prøv at kikke her: http://www.imwrapper.com/

eller her: http://www.onlinestatus.org/

Ved ikke om disse kan bruges?

/Mike
Avatar billede fleron Nybegynder
11. marts 2006 - 09:19 #2
Prøver og vender tilbage i morgen !
Avatar billede fleron Nybegynder
12. marts 2006 - 18:55 #3
Har prøvet begge - de opfylder spørgsmålet. Har nu brugt det meste af eftermiddagen på at få det til at virke.
Enten SKAL man have en hotmail før det virker eller også er der ingen som virker.
De sider jeg har set på, som har det installeret, der virker det ikke - så jeg antager at det ikke virker :-)