Avatar billede anhansen Nybegynder
18. marts 2006 - 11:53 Der er 1 løsning

Router "dør" når den får forbindelse til StofaNet

Hej

Min far har lige fået ny computer og i den forbindelse var vi ved at overføre noget data.

Jeg har sat min router i mellem de to computere - og de kan fint forbinde til hinanden. Men lige så snart jeg sætter stikket i til Stofa modem'et, og min router via sine lamper viser at der er forbindelsen, forsvinder al kontakt til routeren.

De to computere kan stadig kommunikere, men jeg kan ikke komme i kontakt med routeren mere. Hverken med ping, web-interface el. telnet.

Hvad kan det skyldes?

Håber der er nogle der har et godt råd.

/Anders
Avatar billede anhansen Nybegynder
18. marts 2006 - 12:39 #1
Hej igen...

Jeg lukker her... Fandt ikke ud af hvad det skyldtes, men har løst det ved at dele internetforbindelsen i den gamle computer og putte den i routeren. Så er kabelmodem forbundet med usb...

Hvis nogle finder en god forklaring vil jeg dog gerne stadig høre den.. ;-)