Avatar billede ali.k Nybegynder
20. marts 2006 - 13:33 Der er 71 kommentarer og
1 løsning

Mail i hotmail slettet:(

Hej

Alle mine vigtige mails gennemtiderne er slettet. Jeg ved ikke om nogen evt. har gættet min password og slettet dem, eller om det er en fejl i hotmail. Er der en måde at få dem igen? Kan jeg på nogen måde kontakte hotmail og bede om at få dem tilbage?
Det er jo alle mine vigtige mails:( Håber der er en løsning

På forhånd tak.
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
20. marts 2006 - 13:37 #1
nej er de ikke i slettet mappen heller er de væk for evigt, hotmail, genskaber IKKE folks mail boxes indhold, det er op til folk sev at tage backup af deres mail på disketter, eller gemme dem på egen harddisk.

Desværre, men der er intet du kan gøre :(
Avatar billede ali.k Nybegynder
20. marts 2006 - 13:40 #2
2003-fyren> Det er jo ikke en løsning:( Jeg åbner spørgsmålet igen, så jeg måske får en løsning af nogen.
Avatar billede ali.k Nybegynder
20. marts 2006 - 13:41 #3
Ubs, jeg kom til at acceptere. Kan jeg få dem igen?
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
20. marts 2006 - 13:46 #4
der er INGEN løsning, dine mails er tabt
Avatar billede ali.k Nybegynder
20. marts 2006 - 13:48 #5
Man får point hvis man kommer med en løsning! (Jeg beder om at få dem igen, måske er det en derude som har en løsning)
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
20. marts 2006 - 13:50 #6
Der ER ingen løsning, og du har fået svar på dit spørgsmål, seriøst det er ikke min skyld du ikke er tilfreds med det, men svaret er altså korrekt, er ved at finde det punkt hos MS, som beviser de ikke er ansvarligere, og det er folk selv der skal sørge for backup.
Avatar billede vejmand Juniormester
20. marts 2006 - 13:50 #7
Man kan ikke umiddelbart tilbageføre point.
Måden at gøre det på er, at 2003-fyren opretter et spørgsmål med titlen "Point til ali.k" som du besvarer og dermed får dine point tilbage.

Blandt de seriøse brugere herinde er det normalt ikke noget problem.  c",)
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
20. marts 2006 - 14:11 #9
vejmand hvorfor skal man tilbageføre point for det korrekte svar ?
Avatar billede levithan Nybegynder
20. marts 2006 - 14:57 #10
han syntes nok ikke det korrekte svar er en løsning han kan bruge.
Avatar billede levithan Nybegynder
20. marts 2006 - 15:05 #11
http://www.hotmail.msn.com/cgi-bin/dasp/ua_info.asp?&_lang=DA&country=DK

Hvis du vil have hjælp til din Hotmail-konto, skal du logge på kontoen og klikke på hyperlinket "Hjælp" i øverste højre hjørne. Her finder du en oversigt over de seneste spørgsmål fra vores kunder og et omfattende bibliotek med artikler til selvhjælp. Hvis du ikke kan finde de oplysninger, du har brug for, i Hjælp-systemet, kan du bruge vores formular til at sende et spørgsmål. Vi svarer inden for 24 timer.
Avatar billede kasper_knaldperle Nybegynder
20. marts 2006 - 15:11 #12
Jeg har oplevet nøjagtig det samme. Jeg skrev til dem, men der var INTET at gøre.
Avatar billede ali.k Nybegynder
20. marts 2006 - 15:15 #13
2003-fyren> Jeg vil have mine points, da jeg ikke har mine mails tilbage, er det svært at forstå? Jeg har problemer nok med at få mine mails tilbage, derfor vil jeg helst ikke diskutere de points mere. Gør venligst som vejmand beskriver.
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
20. marts 2006 - 15:18 #14
jamen det gør jeg ikke, du FÅR ikke dine mails tilbage, MS har allerede gjort dig opmærksom på det, og du udlover point for det rigtige svar, og det har du fået, at det ikke er det svar du havde håbet på er sådan set ikke mit problem.
Avatar billede ali.k Nybegynder
20. marts 2006 - 15:20 #15
Jeg udlover point for at få mine mails tilbage.
Avatar billede spif2001 Nybegynder
20. marts 2006 - 15:54 #16
"Er der en måde at få dem igen?" er dit spørgsmål, og 2003-fyren svarede nej - det er vel ærlig point fordeling så....?
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
20. marts 2006 - 15:56 #17
spif2001 lige præcis, og netop det er grunden til jeg ikke vil returnere dem, kan han komem emd et link hvor der står at MS gerne genskaber folks mails, jå så giver jeg dem retur, men det ved jeg at de netop ikke gør, og derfor er det det rigtige svar.
Avatar billede triple-x Nybegynder
20. marts 2006 - 16:05 #18
ali.k i toppen til venstre her i spørgsmålet, er der et punkt der hedder anmeld misbrug. Her kan du anmelde sagen, og få en coadmin til at kigge på det med point fordeling.
Avatar billede ali.k Nybegynder
20. marts 2006 - 16:13 #19
triple-x> Har jeg også overvejet at gøre, men troede ikke at det var nødvendigt, da jeg troede at en der kalder sig ekspert og hjælper folk samtidig var fornuftig til at følge de gode skikke her på eksperten.

2003-fyren> Det var en fejl at jeg kom til at acceptere, det er grund nok i sig selv. Jeg har ikke mine mails det er også grund nok i sig selv. At det er en god skik er grund nok i sig selv. Jeg vil gerne give dig de points, hvis jeg får mine mails tilbage!
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
20. marts 2006 - 16:20 #20
ali.k du kan IKKE få dem retur, du spørg om det er muligt og svaret er nej, du udlover nogle point for et svar, det svar får du, du bryder dig ikke om det, men ikke destro mindre er det det rigtige svar. EOD herfra, du er velkommen til at anmelde mig
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
20. marts 2006 - 16:24 #21
Er helt enig med med 2003 fyren. Du har fået et svar der passer til dit spørgsmål. At det så desværre ikke er muligt at få dine mails tilbage, ja det er jo bare sur røv. Det ændrer jo ikke på at svaret er korrekt.

Systemet virker jo sådan, at man aflevere points, uanset om man havde håber på et andet svar. Nogle gange vinder man, andre gange taber man... du tabte denne....!!
Avatar billede triple-x Nybegynder
20. marts 2006 - 16:28 #22
enig i at du har fået en løsning på problemet.. Man kan så diskutere om der skulle ha været udlovet 200 point.. nu er det jo sådan at 60 point er en svær opgave :) og hvor svært er det at sige nej det er ikke muligt.

Men anmeld det, det er den eneste løsning på problemet
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
20. marts 2006 - 16:31 #23
triple-x det var ham selv der udlovede de 200 point, om han så havde udlovet 0 er svaret stadig det er ikke muligt ;)
Avatar billede ali.k Nybegynder
20. marts 2006 - 16:32 #24
For 3. gang, det var en fejl jeg kom til at trykke acceptere.
Avatar billede ali.k Nybegynder
20. marts 2006 - 16:32 #25
Er det ikke grund nok?
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
20. marts 2006 - 16:35 #26
ali.k hvem vil du så give point, jeg har givet dig svaret jo, for du skal ikke selv beholde point når folk har givet dig det rigtige svar :O
Avatar billede snowball Novice
20. marts 2006 - 16:44 #27
ali.k: Du har fået besvaret dit spørgsmål. At svaret så ikke var hvad du forventede, ændrer ikke på at du skal afgive de udlovede point.

2003-fyren kan derfor ikke tvinges til at give de 200 point tilbage.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
20. marts 2006 - 16:45 #28
snowball tak ;)
Avatar billede ali.k Nybegynder
20. marts 2006 - 17:42 #29
2003-fyren> Er du glad nu? Er du glad for at have 200 point du ikke fortjener? Bare fordi jeg kom til at lave en fejl? Jeg havde skam afleveret pointsne retfærdigt, men jeg deler jo ikke points ud 5 min efter at have stillet spørsmålet uden at have min mails? Havde du gjort det med dine vigtige mails? Istedet for at løse problemet, laver du jo flere problemer!
Avatar billede ali.k Nybegynder
20. marts 2006 - 17:46 #30
Og læs hvad jeg læser! Indtil videre forsvar du dig med at du havde svaret at man ikke kan: Jeg søger en løsning, derfor jeg stiller spørgsmålet! Jeg stiller spørgmålet fordi jeg ikke se en løsning! Dit svar, løser den mit problem? Nej det gør den ikke. Hvad er den så værd. Du kan selvfølgeligt lugte gratis point, og bliver vild. Det virker som om du ikke læser hvad jeg og vejmand skriver?
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
20. marts 2006 - 17:50 #31
ali.k du for ikke dine mails tilbage, de point du gav mig skaffer dig ikke din mails retur, det er der intet der kan gøre, det er DIN opgave at tage backup af vigtige ting, og nu er det pludselig mig der er slem fordi du ikke selv tog backup.
Avatar billede Syska Mester
20. marts 2006 - 18:27 #32
små børn samles altid ....

200 point er meget, da det ikke løser nogens problem, et kompromi kunne være at give nogle af dem tilbage.....

Synes personligt ikke det her spm er mere end MAX 30 værd... og det er stadig meget.

Græd ikke over spildt mælk, en af jer må kunne vise jer som den store, og give efter, det drejer som jo om at alle er glade, personligt betyder point for mig på eksperten niks, bare det er hjælpe folk er godt :-)

// ouT

Lige børn leger bedst, men skæve børn har det sjovere... :-)
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
20. marts 2006 - 18:31 #33
buzzzz sagen er afgjort, 20/03-2006 16:44:24
Avatar billede Syska Mester
20. marts 2006 - 18:44 #34
Lig mærke til det var en kommentar :-) Tænk det kan man også i det her system.

Men hvorfor har du så bare svaret igen til Ali? og ikke sagt sagen er afgjort?

// ouT

Lige børn leger bedst, men skæve børn har det sjovere... :-)
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
20. marts 2006 - 18:50 #35
buzzzz har du læst tråden ? jeg har mange gange forklaret hvorfor det ikke er muligt.
Avatar billede Syska Mester
20. marts 2006 - 18:54 #36
Har du læst hvad jeg har skrevet? Der er åbenbart ingen af jer der vil gøre den anden glad, det er hvad min kommentar handler om :-)

Men at han giver 200 point for sådan et sølle spm, synes jeg er totalt lamt, og langt fra de 200 point værd.

// ouT
Avatar billede levithan Nybegynder
20. marts 2006 - 18:56 #37
buzzzzz
det er vel noget spørger afgør hvor meget et spg er værd elelr ej mon ikke alle spøgerne herinde er kloge nok til at vide det?
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
20. marts 2006 - 18:56 #38
buzzz hvis han havde kunne få sine mails retur havde det nok været billigt sluppet, men nu er svaret ikke i spørgers favør, skal folk så straffes for det ? nej det skal de ikke, kig i virus gruppen og se hvor mange der udlover 200 point for hijack this logs, det er det samme.
Avatar billede Syska Mester
20. marts 2006 - 19:00 #39
Stadig, snakker ikke om hvad der er korrekt eller ej.

Men om at gøre andre glade....

80% af alle spm herinde er også overpriced i point.

// ouT
Avatar billede ali.k Nybegynder
20. marts 2006 - 19:07 #40
Jeg søger en løsning, du svare "nej", du synes det er rimligt at du får point?
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
20. marts 2006 - 19:11 #41
ja det synes jeg, for det du søger er umuligt, det kan ikke lade sig gøre, hotmail skriver i deres vilkår at de kan slette indhold som de vil, og den aftale har du accepteret (om det er hotmail eller en der har opsnappet din kode og brugernavn vides ikke, men hotmail, er ikke ansvarlig for det, og derved er der intet at gøre)

forstår udemærket du er sur og irriteret, men det er altså ikke min skyld du ikke har taget backup af dine mails, det burde du have gjort hvis de var så vigtige for dig :/
Avatar billede Syska Mester
20. marts 2006 - 20:18 #42
Synd man ikke kan se det gode i at hjælpe andre og nogen gange lave et kompromi med noget..... men hvis du vil have de point, så har du ret til at beholde dem, selvf har du det.....

Tag fra de rige og giv til de fattige.... hvis nu Ali synes det var en fejl, etc. mange ting, bla bla bla ævl og bævl, synd du ikke har det gode i dig, så kunne alle have været glade.... også ment til Ali, begge børn, ligesom det meste af regeringen i danmark nogen gange :-)

// ouT

Lige børn leger bedst, men skæve børn har det sjovere... :-)
Avatar billede spif2001 Nybegynder
21. marts 2006 - 08:42 #43
Mht. om 200 er for mange point, så nej.

Jeg udlover selv alt for mange point for et spørgsmål engang imellem. Ikke fordi jeg ikke ved hvad jeg burde udlove mht. sværhedsgrad, men fordi jeg vil have et hurtigt svar. Og det hjælper. Folk spærrer øjnene op og hjælper med det samme.

Spørgsmålet, som det er stillet, er besvaret. Pointene givet (omend ved en fejl).

2003-fyren kan ikke klantres overhovedet. Og nu er det vidst ved at være en principsag, så ali.k: jeg tror du skal nøjes med at være glad for dit svar, og så passe bedre på dine point en anden gang.
Avatar billede Syska Mester
21. marts 2006 - 09:35 #44
Princip eller ej, holder også mest på 2003-fyren, men man må da kunne være lidt large, og også kunne gøre andre glade.... kun det min kommantar ville prøve at frembringe, men da hverken Ali eller 2003-fyren lader sig bøje, for at gøre modparten glad.... tjaa, så er jeg sq ligeglad, rager mig en fis, er her fordi det er sjovt, og ikke så meget for point.

Men nok om det, vil videre med det vilde liv på nettet :-)

// hang loose :-/
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
21. marts 2006 - 10:26 #45
må sige tak for de 3 klager jeg har fået pga dette spørgsmål, og den fine karma, måske de folk der har klaget ikke læste hvad snowball skrev angående denne sag...

Kommentar: snowball
Avatar billede levithan Nybegynder
21. marts 2006 - 10:29 #46
2003-fyren
mon ikke de er ligeglade det virker som om de vil kun se blod og er personforfølgende. Det bør eksperten gå ind og stoppe asap. om sletning er vejen frem vil jeg overlade til eksperten af vuderere.
Avatar billede Syska Mester
21. marts 2006 - 10:40 #47
karma, har jeg selv fået en masse dårlig af fordi jeg siger min mening. Kommer der mere af den kan jeg ikke være mere ligeglad med.

2003-fyren: Jeg holder mig dig i hvad du siger, men en skal jo være den store person, og den respekt er vel mere værd end nogle point eller? Det lader til at point er meget vigtige for både Ali og dig......

Men da det ligger i "Fri-debat" deltager jeg :-)

// ouT
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
21. marts 2006 - 10:45 #48
buzzzz jeg er nu også ligeglad, men synes det er latterligt at give folk negativ karma når en co admin allerede har sagt at der ingen fejl er sket.

buzzzz det er en princip sag, hvis folk får hjælp skal de også give de udlovede point, og IKKE en, har sagt at det kan lade sig gøre, hvis folk istedet for at brokke sig og klage over mig, gik igang med at undersøge hvorvidt man kan få sine mails retur, så havde de ikke klaget, for så havde de vist at det var 100% korrekt hvad jeg har skrevet. dette var så sidste indlæg fra mig i den her tråd.
Avatar billede ali.k Nybegynder
21. marts 2006 - 14:11 #49
Jeg vil lige sige at jeg aldrig har givet dårlig karma til nogen!
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
21. marts 2006 - 16:34 #50
Hvis man giver 200 point for et spørgsmål så har man givet 200 point for et spørgsmål......stop det flæberi!!!!!!!!
Avatar billede Syska Mester
21. marts 2006 - 19:13 #51
foxmulder58: flet næbet, det ikke diskusionen går på nu..... men meget god kommentar .... den kan vi virkelig bruge til noget... NOT, du er vist ikke verdens hurtigste knallert på havnen :-)

// ouT
Avatar billede snowball Novice
21. marts 2006 - 19:32 #52
buzzzz: Der er ingen grund til at snakke nedladende til andre, så snak venligst ordentlig, tak :)

Sagen blev afgjort med min kommentar 20/03-2006 16:44:24. Er man ikke enig i afgørelsen, kan man som altid klage til IDG via info@eksperten.dk

Snowball / CoAdmin
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
21. marts 2006 - 19:36 #53
snowball, er du ikke rar lige og kigge på de anmeldelser mod mig ?
Avatar billede Syska Mester
21. marts 2006 - 19:44 #54
snowball: Og hvad synes du så foxmulder58 var?

// ouT
Avatar billede snowball Novice
21. marts 2006 - 20:02 #55
buzzzz: Det er til dels også mindre pæn snak, men ikke direkte nedladende som din kommentar.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
21. marts 2006 - 20:10 #56
Buzzzz: Hvad folk tildeler et spørgsmål af point er vel individuelt. Ali.k vurderede dette spørgsmål til 200 point og fik det korrekte svar. Dette gjorde han uanset at "han kom til" at acceptere dette svar eller ej. Så de point er tabt.

mvh
Mads
Avatar billede Syska Mester
21. marts 2006 - 20:55 #57
foxmulder58: læser du ikke hvad jeg skriver eller gider du ikke? Jeg giver også 2003-fyren ret. Hvor læser du det modsatte?

snowball: okay, skulle da bare lige vide :-)

// ouT
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
21. marts 2006 - 20:58 #58
Buzzzz >>Nu henvender jeg mig heller ikke direkte til dig i mine indlæg.
Avatar billede Syska Mester
21. marts 2006 - 21:13 #59
foxmulder58: Men du skriver til mig? ikke helt med, nævn dem du snakker til og ikke mig som allerede mener det samme som dig.... ikke til at finde ud af hvad du mener så.

// ouT
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
21. marts 2006 - 21:15 #60
buzzzz nej han skrev til spørger, som jeg her skriver til dig ;)
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
21. marts 2006 - 21:29 #61
Godnat.

Vi ses!
Avatar billede Syska Mester
21. marts 2006 - 22:44 #62
ej, vel.... hvorfor så skrive "buzzzz:" foran det han skriver, så er det jo direkte til mig, eller er der sq noget jeg har misforstået, men det er der jo alligevel så meget man gør i den her verden :-)..... hvem ved hvad en hættemåge er :-) *hehe*

2003-fyren: Nej, så må du jo også skrive til alle her, selvom du skriver "buzzzz" foran, eller?

// ouT
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
21. marts 2006 - 22:47 #63
buzzz 21/03-2006 16:34:35 hvor i den kommentar ser du at han skriver direkte til dig ? :O
Avatar billede Syska Mester
22. marts 2006 - 09:57 #64
Gør han bagefter den.... det er dem som jeg henviser til.... :-)

Og han skriver bagefter til mig, alle de efter følgende gange, måske er vi snakket forbi hinanden... men jeg svarer bare igen til at han da ikke skal sige at jeg skal "stoppe med det flæberi" :-).

Så er det da klart at jeg skriver igen, så er jeg :-)

// ouT
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
22. marts 2006 - 12:17 #65
Buzzzz:

Hvad bygger du dog det på?

Se kommentar:

Avatar billede Syska Mester
22. marts 2006 - 15:59 #66
Kommentar: foxmulder58 21/03-2006 20:10:26
Avatar billede Syska Mester
22. marts 2006 - 16:01 #67
At vi så måske har snakket lidt forbi hinanden der.... det kan vi jo så igen diskutere :-)

// ouT :-)
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
22. marts 2006 - 16:01 #68
buzz hvordan kan du basere din udtalelse på hvad han skriver der, når du skrev det flere timer før ? kan du se ind i fremtiden ?
Avatar billede Syska Mester
22. marts 2006 - 16:16 #69
2003-fyren: Hvad snakker du om? Ved du hvad vi snakker om?
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
22. marts 2006 - 16:19 #70
buzz ja jeg ved hvad i taler om, den kommentar du lagde efter at foxmulder58 skrev han skulle stoppe emd sit flæberi.
Avatar billede Syska Mester
22. marts 2006 - 16:23 #71
Så kan jeg da heller ikke se ind i fremtiden?
Avatar billede Syska Mester
22. marts 2006 - 16:24 #72
3½ time efter den kommentar, skriver han til mig.....