Avatar billede tiger_dk Mester
24. marts 2006 - 19:35 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Klap telefoner !

Hej !

Jeg har et spørgsmål, ang. mobiltelefoner ! Jo nu skal i høre, jeg har lige været oppe i den lokal TDC butik, med min telefon til reperation, det var en Nokia 6610i, også i den anledning kunne man få en lånetelefon (hvilket jeg synes er virkeligt dejligt, da man ellers skulle undvære sin mobil i ca. 3 uger) og det valgte jeg selvfølig ! Den telefon han kom med, var en klap telefon, en Moterola og jeg må da sandelig sige, jeg er endlig falde for sån en sag, den er endlig ret smidig og nem at have med at gøre også fylder den ikke ret meget !

Men så kommer det ledene spørgsmål, jeg er faktisk begyndt at overveje at få sån en klap telefon i stedet for den andet, der nu er til reperation. Det kan godt være det er en bræt beslutningen jeg overvejer (da det er idag jeg har været oppe med den anden telefon til reperation). Så nu vil jeg lige høre, hvad mærke skulle det være, somsagt den jeg har fået som lånetelefon er en Moterola ! Lad mig høre nogen's erfaringer på det område ! Også er der jo også, holdbarheden/slidstæk i forhold til den jeg har nu !

Mvh
tiger_dk
Avatar billede fodlisten Nybegynder
24. marts 2006 - 20:05 #1
Jeg synes personligt at samsung er rigtig træls. Har en samsung E330, og den er noget bøvlet at skrive på, i forhold til min nokia 3220. Og så skriver den heller ikke stort efter punktum. Det er der vidst ingen af samsungs der gør. Så mit råd ville værre at holde dig væk fra samsung.
Avatar billede tiger_dk Mester
24. marts 2006 - 20:08 #2
jeg kunne godt tænke mig at vide, den de bruger i 24, hvad hedder den ?
Avatar billede tiger_dk Mester
24. marts 2006 - 20:14 #3
jeg kunne godt tænke mig at vide, Nokia 6101 som er en klap telefon, hvad med den, nu har jo selv Nokia (de er nemme til SMS skrivning), en sagde man skulle holde sig væk fra Samsung !
Avatar billede rebecca Novice
24. marts 2006 - 21:05 #4
Jeg tror det er smag og behag hvilket mærke man bedst kan lide, har man haft en nokia og skifter til andet mærke vil man jo nok samligne dem lidt(fordel / ulemper), min kone samt en kollega jeg har, har en Samsung E700 som de er utroligt glade for og som de ikke ville bytte med andet mærke.
Så hvis du er til klaptelefon så gå i en telebutik og prøv nogle forskellige mærke og evt. hvis du kan få lov taste lidt og kigge lidt i menuerne på dem og dan dig så din egen mening om hvilken model/mærke du vil vælge.
Mvh.Rebecca
Avatar billede razor Nybegynder
25. marts 2006 - 13:54 #5
Jeg har en Samsung Z500. Den skriver stort efter punktum :)
Avatar billede fodlisten Nybegynder
25. marts 2006 - 14:33 #6
Så tror jeg det er alle samsung til og med D500, eller noget i den stil.
Avatar billede tiger_dk Mester
25. marts 2006 - 15:58 #7
jeg har set på sån en Nokia 6103, den ser meget interresat ud, her er den http://www.nokia.dk/phones/6103/features.php  grunden til Nokia er det nemme menu system ! Nu ved jeg så ikke med Samsung hvordan er det i forhold til Nokia mht. til menusystem ?
Avatar billede tiger_dk Mester
11. april 2006 - 19:55 #8
er der nogen der vil have point her ?
Avatar billede rebecca Novice
11. april 2006 - 22:04 #9
snup dem selv du. god påske :o)

Mvh.Rebecca
Avatar billede tiger_dk Mester
11. april 2006 - 22:10 #10
jeg skal foresten hente min telefon i morgen fra reperation ! måske får jeg en klaptelefon !! nu har jeg gået og vende mig til den anden i et par uger, det var så en Moterola (kan ikke finde ud af at skrive beskeder på den, men til sidste vænnede jeg mig godtnok til det, men fortrækker nu helt nokia pga det næmme menusystem)

Somsagt det er godtnok nemt det der med, når man skal tage telefonen så er det bare at klappe den og snakke og når man er færdig klap den, det er jo det samme som at trykke på den røde knap !

Måske skal jeg give mig selv et god påske æg med en klap telefon inden i !!

Og forsten god påske til dig også !!
Avatar billede tiger_dk Mester
11. april 2006 - 22:10 #11
Avatar billede tiger_dk Mester
11. april 2006 - 22:11 #12
klappe den = klappe den op
klap den = klap den i