Avatar billede 2paz Nybegynder
26. marts 2006 - 23:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Normal ringetone til mobil

Jeg købte for tre måneder siden en ny mobiltelefon (Samsung E730).
Der følger desværre ingen normale ringetoner med (underligt nok, det er jo alle som køber mobil som er 13 ...), kun en masse dødssyge melodier/sange.
Jeg vil gerne have installeret en normal ringetone. Hvordan gør man det? Skal man bruge noget (hvis ja, hvad)?

Jeg ved godt der er et mobilt internet i telefonen (Sonofon), men det er også kun melodier/sange.
Avatar billede 2paz Nybegynder
27. marts 2006 - 00:04 #1
Det kan da godt være at det virker hjælpeløst at spørge om dette(?), men jeg har ikke kunne finde ud af det selv (via nettet).

Jeg kan selvfølgelig spørge i forretningen hvor jeg købte mobilen, men de har jo lukket og jeg vil gerne vide det nu.
Avatar billede 2paz Nybegynder
27. marts 2006 - 00:29 #2
Jeg ringer venter til jeg kommer ind til byen.
Avatar billede carlo1 Nybegynder
27. marts 2006 - 08:37 #3
Hvis du har en mp3 du vil have ind på telefonen kan du klippe sangen til med f.eks. xp's medfølgende lydoptager. Derefter skal lyden laves om til en .mmf, dette kan gøres med diverse gratisprogrammer fra f.eks. www.download.com, dog er der som regel en begrænsning på 30 sekunder for gratis/trial versionerne.

Til sidst skal du bare have filen over på telefonen, kan gøres med samsungs software som følger med telefonen eller bluetooth.

Det kan sikkert gøres nemmere på en eller anden måde, men det her har jeg fået til at virke.
Avatar billede lucas2000 Novice
27. marts 2006 - 09:10 #4
Du kan helt sikkert finde noget på http://www.mobildebat.dk/ :-)