Avatar billede 2paz Nybegynder
31. marts 2006 - 02:06 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Shockwave Player

Jeg ved ikke hvor jeg skal oprette dette spørgsmål, så det bliver her ...

Jeg skal have installeret en ny version af Shockwave Player, men kan ikke få det til at fungere.

Enten når jeg til at klikke 'Installer' hvorefter der kommer en box hvor der står at jeg skal klikke Ok for at installere Active-X. Men når jeg så gør det, sker der ikke mere.
Installationsprogrammet køres ikke.

ELLER, der sker det at jeg får at vide at jeg ikke har administratorrettigheder. men det er noget sludder. Der er kon *en* aktiv konto på min pc!!

Håber nogen kan hjælpe. Jeg kan ikke længere spille de spil jeg gerne vil spille.
Avatar billede levithan Nybegynder
31. marts 2006 - 07:15 #1
er du logget på med administrator rettigheder
Avatar billede 2paz Nybegynder
31. marts 2006 - 20:15 #2
Ja.

(Som sagt så har jeg kun en konto på computeren. Når man kun opretter er en brugerkonto, bliver man altid oprettet som 'Computeradministrator', eller..?)
Avatar billede 2paz Nybegynder
31. marts 2006 - 20:19 #3
Jeg har tidligere haft problemer med at installere dette plugin. Det var efter en nyinstallation af Windows. Dengang var løsningen at deaktivere Spysweeper imens.
Så burde det jo egentlig også være løsningen denne gang (hvor der er tale om en opdatering af Shockwave Player), men det hjælper bare ikke.

---

Det er faktisk et stort problem det her. Fungere Shockwave Player ikke, er der meget der ikke fungere, meget man ikke kan.
Avatar billede levithan Nybegynder
31. marts 2006 - 20:26 #4
du kan prøve at deaktivere alle sikkerheds programmer som antivirus og Firewall med mere. og prøv igen
Avatar billede 2paz Nybegynder
31. marts 2006 - 22:40 #5
Så er jeg meget i tvivl (har ikke meget forstand på den slags): Hvis alt er deaktiveret, er der så ikke en stor risiko for at få virus eller lign.?
Avatar billede levithan Nybegynder
31. marts 2006 - 22:42 #6
ikke hvis det er i et par minutter mens du prøver at installere programmet
Avatar billede 2paz Nybegynder
31. marts 2006 - 22:43 #7
Behøver ikke svar på det spørgsmål. Jeg har nu forsøgt om det hjalp. Det gjorde det ikke.
det her er noget slemt lort! :-(
Avatar billede 2paz Nybegynder
31. marts 2006 - 22:46 #8
Jeg har installeret det skide plugin *mange gange* før. Har aldrig haft problemer med det, er gået glat.
Der må være *et eller andet galt* - og det finder jeg aldrig selv ud af hvad er. Så løbet er vist kørt.

Endnu en succes.
Avatar billede levithan Nybegynder
31. marts 2006 - 22:50 #9
når jeg tænker over det så når man opretter en bruger så har den ingen rettigheder.

så skal man gøre den medlem af administrator gruppen. prøv at se i kontrolpanelet > administration > computeren > bruger grupper og se om din user er medlem af administrator gruppen
Avatar billede 2paz Nybegynder
31. marts 2006 - 22:51 #10
De fem ting jeg hader mest:

1. MIN COMPUTER!
2. Vaske tøj
3. Købe ind.
4. Gøre rent.
5. Vaske op.
Avatar billede levithan Nybegynder
31. marts 2006 - 22:53 #11
hvis man kan finde ud af det så er den ens bedste ven gggg
Avatar billede 2paz Nybegynder
31. marts 2006 - 22:53 #12
Under mit navn i kontrolpanel (ved den konto jeg nenytter, hvilken er den samme som automatisk oprettes i forbindelse med installation af Windows) står; 'Computeradministrator'. Så jeg hár administratorrettigheder.
Avatar billede levithan Nybegynder
31. marts 2006 - 22:55 #13
oki
Avatar billede 2paz Nybegynder
31. marts 2006 - 22:56 #14
Citat: "hvis man kan finde ud af det..."

I dette tilfælde gør jeg sgu ikke engang noget forkert. Hvordam skal man så finde ud af hvad der er galt. Det er HÅBLØST!
Avatar billede 2paz Nybegynder
22. april 2006 - 03:12 #15
.