Avatar billede staalanden Nybegynder
02. april 2006 - 11:49 Der er 9 kommentarer

Bærbar

Jeg er villig til at smide omkring 10000kr efter en bærbar..

Den skal bruges til skolebrug, og til spil..

Hvad skal jeg købe?

Jeg har kigget på den bilka har på tilbud i den kommende uge: Fujitsu Siemens AMILO A3667G, den virker til at være solid, men kan jeg få en bedre computer til samme penge?
Avatar billede tjacobt Nybegynder
02. april 2006 - 12:00 #1
Ja, du kan købe nogen bærbare computer til hvis 4.000 korner jeg ved bare ikke helt hvad de hedder!
Avatar billede tjacobt Nybegynder
02. april 2006 - 12:01 #2
Jeg mener at der nogen bærbare computer der kun koster 4.000 kroner jeg kan bare ikke huske hvad de hedder
Avatar billede peet49 Nybegynder
02. april 2006 - 12:21 #3
Hent dig noget inspiration her: http://www.laptopworld.dk/index.php?id=1
Avatar billede staalanden Nybegynder
02. april 2006 - 12:22 #4
self er der bærbare der kun koster 4000 kr, men de dur ik rigtigt til mit behov, og er villig til at smide 10000 kr ud efter en, så vil hellere have noget der er bedre.
Avatar billede wackey Nybegynder
02. april 2006 - 13:27 #5
Prøv at gå ind på www.dell.dk

Tror du får mere computer der end ved et dagligvare hus ;) nok os lidt mere profesionel Hjælp.. Hvis det skulle blive nødvendigt.
Avatar billede wackey Nybegynder
02. april 2006 - 13:30 #6
Avatar billede mini-me Nybegynder
02. april 2006 - 17:33 #7
Prøv at se på på den her: http://www.asusspecialisten.dk/product.asp?product=129&sub=3

Her får du en superlækker notebook med kraftig grafikkort samt den nye centrino duo!
Avatar billede staalanden Nybegynder
02. april 2006 - 19:19 #8
Den ser pænt lækker ud, hva er fordelen ved centrino duo? :)
Avatar billede mini-me Nybegynder
02. april 2006 - 22:02 #9
Det er 2 centrino-kerner i stedet for én, hvilket er med til give øget performance i forhold til de gamle centrinoer samtidig med at de er 30% mere strømbesparende.