Avatar billede recep Nybegynder
03. april 2006 - 13:58 Der er 12 kommentarer

Kan ikke markere billede i word fil

Hej Eksperter,
jeg kan ikke markere et par billeder i en word fil, jeg har overtaget fra en anden - tror, det har at gøre med layoutet- at de er sat til at stå bag tekst - hvordan slår jeg dette fra, når jeg ikke kan markere billedet?
Avatar billede vejmand Juniormester
03. april 2006 - 14:06 #1
Måske er de indsat i sidehovedet.
Prøv at gå i "Vis" -> Flueben ud for "Side hoved og sidefod"
Nu kan du måske markére dem.
Avatar billede recep Nybegynder
03. april 2006 - 14:10 #2
Hej vejmand,
det er de ikke - har været den vej rundt...;-)
Avatar billede vejmand Juniormester
03. april 2006 - 14:12 #3
Okay, det var da et forsøg værd.  c",)
Avatar billede ladyhawke Novice
03. april 2006 - 14:15 #4
Det er ikke sat som baggrundsbillede?
Avatar billede recep Nybegynder
03. april 2006 - 14:17 #5
På hvilken måde?
Avatar billede vejmand Juniormester
03. april 2006 - 14:18 #6
Er der noget "privat" i filen, eller vil du evt. sende den?
Avatar billede recep Nybegynder
03. april 2006 - 14:24 #7
Hej vejmand,
takker, men det er i firma regi, så jeg må nok hellere lade være med at sende den, hvor tillokkende, det end er....
Er ret sikker på, at det har med layout- eller placering bagerst at gøre, for billederne følger med, hvis man f.eks. indsætter ekstra linjer over teksten
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
03. april 2006 - 14:41 #8
Prøv at oprette knappen: Marker flere objekter. Det gør du ved at højreklikke i værktøjslinien (hvilken som helst), vælge tilpas, finde i venstre side området Tegning, og så scrolle ned i højre side til du finder Marker flere objekter. Træk den til en værktøjslinie og luk dialogboksen. Herefter prøver du at klikke på denne nye knap og skulle kunne se din grafikfil
Avatar billede recep Nybegynder
03. april 2006 - 14:52 #9
Hej Petkrug,
det virkede - 1000 tak! Og så fik jeg lært en ny funktion....
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
03. april 2006 - 15:05 #10
Perfekt - så får du lige et svar. Glad for at kunne hjælpe.
Have a nice one...
Avatar billede recep Nybegynder
03. april 2006 - 15:30 #11
Øhh, jeg har problemer med at give dig point?
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
03. april 2006 - 15:43 #12