Avatar billede clscableguy Praktikant
05. april 2006 - 11:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Search Bar lign. Google

Hejsa

Hvordan laver jeg min egen search bar i taskbar'en på windows XP?

Den skal virke på samme måde som google, men bare ikke søge på google, men på min egen side.
Avatar billede bootie Nybegynder
27. april 2006 - 11:14 #1
Det du skal søge efter er "Custom Toolbar"

Fx kan du faktisk ligge den Adresse bar der er i internet explorer ned i din taskbar. http://www.microsoft.com/windows/ie/ie6/using/howto/customizing/custombrowser.mspx#E4D

Du skal efter alt sandsynlighed igang med at skrive en DLL med forskellige interfaces som WIndows så kalder og loader din Extension.

Har du programmerings erfaring?
Avatar billede clscableguy Praktikant
05. februar 2007 - 08:45 #2
Lukker