Avatar billede silvershadow Nybegynder
06. april 2006 - 16:20 Der er 1 løsning

Ændre størrelsen af Windows Printkø

Jeg har et ældre DOS program, som kører udmærket og fejlfrit under Windows XP, så længe det kører som et standalone program. Programmet genererer noget print, som sendes ud til en printer gennem Windows standard printkø.

Nu har jeg samlet en del jobs i et directory, og lavet et Windows program der kan starte det omtalte DOS program med hvert enkelt job som parameter ét ad gangen, og sende resultatet ud til printkøen. Mit problem opstår når printkøen løber fuld, idet jeg ikke kan få mit DOS program til at reagere på at Windows printkøen løber fuld. I øjeblikket kan der være 36 jobs i printkøen.

Når Prinkøen er fuld, kan man i vinduet se meddelelsen "Sætter i kø" og efter ca. 30 sekunder forsvinder mddelelsen, og resten af jobbene bliver sendt ud i den blå luft.

Kan nogen udvide dette antal til for eksempel 96, eller mere?
Avatar billede silvershadow Nybegynder
23. november 2006 - 14:42 #1
yes