Avatar billede kamikaze Nybegynder
13. april 2006 - 18:02 Der er 1 kommentar

STLPORT problemer

IDE: MSVC++ 2003.net

Jeg har en DLL der for at virke skal linkes imod STLPORT (en 3rd party implementation af STL). Jeg skal prøve at integrere et andet system der udelukkende består af statiske lib's i denne DLL, men når jeg gør det får jeg stl-fejl i kompileringen (hash-compare undefined).

Hvis jeg ikke linker til STLPORT kan det godt kompilere, men crasher selvfølgelig run-time.

Jeg antog egentlig at de statiske lib's var kompileret imod den native STL implementation, og derfor indeholdt eksekverbar kode - men jeg tager åbenbart fejl. Er der nogen der kan genopfriske min hukommelse på dette område og evt. har løsningsforslag?
Avatar billede kamikaze Nybegynder
13. april 2006 - 19:10 #1
Well, det blev løst ved at jeg kopierede hash_compare fra MSVC's stl implementation til STLPORT's - det (sammen med et par andre småfixes) virker tilsyneladende