Avatar billede JoeX2 Praktikant
18. april 2006 - 00:32 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Fra Mandrake til Mandriva

MandrakeSoft har har skiftet navn til Mandriva, og ved samme lejlighed skiftede MandrakeLinux navn til Mandriva Linux.

Her på Site'et bruger I stadig virksomhedens og produkternes gamle navne. Jeg har bemærket at dette har forvirret mange. Især nu hvor der er gået så lang tid, at Mandriva ikke længere reklamere med skiftet.

Jeg forslår at experten.dk skifter navne på kategorierne Workstation :: Linux :: Mandrake og Server :: Linux :: Mandrake til de nye navne.
Avatar billede snowball Novice
18. april 2006 - 00:42 #1
Det er hermed tilføjet til vores liste med forbedringer, men jeg tør ikke love hvornår det vil blive ændret.

Spørgsmål om Eksperten er gratis, så lav du blot selv et svar som du så accepterer :)

Snowball / CoAdmin
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. april 2006 - 00:45 #2
Snowball> Hmm.. Burde det egentligt ikke så i reglerne, at spørgsmål om Eksperten er gratis..?
Eller et andet sted, så man kan henvise til det..

/theSurfer
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. april 2006 - 00:46 #3
så = stå

/theSurfer
Avatar billede JoeX2 Praktikant
18. april 2006 - 00:46 #4
Jamen hvis du ikke vil have point så tager jeg dem selv.
Avatar billede snowball Novice
18. april 2006 - 00:50 #5
thesurfer: Næh, man burde bare lave det så det slet ikke var muligt at udlove point hvis man vil oprette et spørgsmål i en af Eksperten kategorierne :)
Avatar billede JoeX2 Praktikant
18. april 2006 - 00:52 #6
Det var så lige endnu et forslag :-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. april 2006 - 00:53 #7
Snowball> Hehe.. Nej, det ville være alt for nemt.. det kan vi ikke ha'.. ;-)

/theSurfer
Avatar billede arne_v Ekspert
18. april 2006 - 03:12 #8
strenget taget er det vel ikke en regel at spørgsmål om E er gratis

det er vel nærmest en gentleman agreement mellem brugerne om at man ikke
tager point for spørgsmål om E
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. april 2006 - 13:15 #9
arne_v> Ja, det ved jeg godt.
Men det skal hele tiden fortælle de nye.. så er det klart bedre, at man overhovedet ikke kan sætte points på højkant (som Snowball skrev)..

/theSurfer