Avatar billede ziox Nybegynder
23. april 2006 - 19:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Skær ned på forbruget af internettet

Hej Eksperter.
Jeg vil gerne vide hvordan jeg laver sådan at fx. min bror kan bruge 50% af vores internet kapacitet og jeg kan bruge de resterne 50%? Er skal jeg til at pille ved routeren så?
Jeg mener vist jeg har prøvet det inde i windows før, men jeg er ikke sikker. Jeg bruger Windows XP PRO.

På forhånd, tak! :-)

- Ziix
Avatar billede bufferzone Praktikant
23. april 2006 - 19:57 #1
Hvis din router har det der kaldes Qos, så kan du indstille det her. Ellers skal du kikke på http://www.netlimiter.com der har en løsning derkan dette
Avatar billede ziox Nybegynder
23. april 2006 - 19:59 #2
Tak, det der ud til at virke. Men, da det ikke er til mig vil jeg lige vænde tilbage hvis det ikke virker. :-)
Avatar billede bufferzone Praktikant
23. april 2006 - 20:00 #3
du er velkommen
Avatar billede ziox Nybegynder
23. april 2006 - 20:43 #4
Skal det være med: Internet traffic control and monitoring tool eller bare: Internet traffic monitoring tool?