Avatar billede cemiza Nybegynder
24. april 2006 - 19:34 Der er 4 kommentarer

ps2 konsol

Hej

Børnene gar en ps2, der når man sætter spil i og starter, altid går i Browser-halløjet....
HJÆLP. Hvad er galt???

På forhånd tak fra en mor der har ondt i ørerne af tuderi... GG
Avatar billede cemiza Nybegynder
24. april 2006 - 19:35 #1
øøøøh... vist ikke nemt at forstå
Avatar billede tafkab Nybegynder
24. april 2006 - 19:39 #2
Kunne du ikke prøve med oe, aa og ae istedet, så var der måske en chance :-)
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
24. april 2006 - 19:52 #3
Børnene gar en ps2, der når man sætter spil i og starter, altid går i Browser-halløjet....
HJÆLP. Hvad er galt???

På forhånd tak fra en mor der har ondt i ørerne af tuderi... GG
Avatar billede weblex Nybegynder
24. april 2006 - 19:58 #4
Det gør vores også men så trykker vi bare på reset :)