Avatar billede ejoergensen Nybegynder
28. april 2006 - 20:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

P2esocks_1022.dll Hvad er det?

Når jeg starter pc-en kommer fejlmeddelese om at modulet p2esocks_1022.dll ikke virker.
Hvad har det med at gøre, jeg har kun set to artikler på italiensk! hos Google. Jeg har norman mistænkt at det er der den er gal, men jeg ved det ikke.
Nogen ideer?
Avatar billede boxer Nybegynder
28. april 2006 - 20:35 #1
Hvis du har Emule skal du prøve at afinstallere det. Kør derefter dette:
http://www.spywareinfo.dk/#/manualer/regsupreme.htm
Avatar billede boxer Nybegynder
28. april 2006 - 20:37 #2
Men ifølge denne tråd:
http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?ARCHIVE=true&TOPIC_ID=6682
er det noget snavs der skal fjernes.
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
29. april 2006 - 23:53 #3
Hmm, hvorfor dælen tager Norman så ikke og skrotter lortet, når den kører på pc-en? Den er kommet med flere meddelelser om at have sat filer i karantæne, har godt nok ikke kigget hvilke. Gad vide om den ligger der. Det er ikke min egen pc, men hos en jeg hjælper, så der går lige et par dage, før jeg når at følge op på det (Det Pokkers arbejde tager alt for meget fritid!). Jeg vil prøve at undersøge det, og så vende tilbage. Andre tips er velkomne imedens.
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
03. december 2009 - 17:07 #4
Hmm, der er noget der er gået alvorligt i glemmebogen her, kan jeg se. Jeg troede ikke at jeg havde gamle spørgsmål liggende og rode endnu. Jeg kan ikke engang huske hvad facit blev, udover at jeg måske slettede Norman og lagde et andet program på.
Jeg lukker spørgsmålet.