Avatar billede serverfriend Nybegynder
28. maj 2006 - 17:36 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvad koster serverhosting på sjælland

Jeg leder efter et sted at placere min 2U server. Den bruger ca. 100GB pr. måned. Siden er på dansk så jeg regner med det næsten kun er dansk trafik.

Nogle der har et bud på en billig udbyder? (som dog ikke er nede hele tiden).

Da det bare er en ikke kommerciel foreningsmaskine, må det ikke koste spidsen af en jetjager.
Avatar billede leif Seniormester
28. maj 2006 - 17:43 #1
Nu koster serverhosting generelt efter min mening mere på Sjælland end i Jylland (Af uvisse årsager), men hvorfor skal det være på Sjælland `?
Avatar billede serverfriend Nybegynder
28. maj 2006 - 17:45 #2
Fordi så kan vi komme til den hvis det er nødvendigt uden at den er nede i alt for mange timer. Fx ved defekt hardware.
Avatar billede leif Seniormester
28. maj 2006 - 17:46 #3
Men på Sjælland kender jeg lige:
www.acomma.com
www.jay.net
www.webpartner.dk
www.ngdc.dk
Avatar billede felix- Nybegynder
28. maj 2006 - 18:21 #4
Jeg tror du skal regne med en 7-800 kr. plus moms, dog ved jeg ikke lige hvem der kan anbefales på Sjælland. Har tidligere været ved Webpartner før vi rykkede til Jylland, det kan jeg i hvert fald ikke anbefale ud fra vores erfaringer.
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
28. maj 2006 - 18:28 #5
på sjælland vil jeg anbefale www.saxnordic.dk ... ikke blandt de aller billigste, men blandt de mest stabile + servicemindede
Avatar billede leif Seniormester
28. maj 2006 - 18:31 #6
Hvis man valgte Gullestrup.net i Jylland (Efter deres priser på deres side):
Pr. måned med 101gb trafik: 1009,- excl. moms

Hvis man valgte Acomma på Sjælland (Efter deres priser på deres side):
Pr. måned med 100gb trafik: 1570,- excl. moms
Avatar billede serverfriend Nybegynder
28. maj 2006 - 19:31 #7
Jeg vil gerne under 1000,-

Hvad med http://www.dmerhverv.dk ?
Avatar billede leif Seniormester
28. maj 2006 - 20:05 #8
Deres priser er faktisk extreme lave især på Trafikdelen, en del lavere end man ser alle mulige andre steder. Men kender dem ikke.
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2006 - 20:42 #9
Du kan skrive til mig på osj@device.dk så kan vi nok finde en god løsning.
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
28. maj 2006 - 23:51 #10
Hvorfor Jeres egen server??
Hvad med en V-server, dem kan du få fra kr 200 og op efter, og så har du fuld administrator-rettigheder på den.

Skal den bare hoste én side ???
Avatar billede proboss Nybegynder
01. juni 2006 - 09:20 #11
Hej

jeg ved at dandomain.dk og www.secnet.dk har gode tilbud på server leje og på server pakering
Avatar billede kaspersmith Nybegynder
06. juni 2006 - 15:18 #12
Hej du.

Som spacemaninc skriver så kontakt Device.Web

Har selv et par servere hos dem.. Stabile linier, god service, og overvågning, statistik med mere..
www.device.dk er klart en løsning at foretrække.