Avatar billede simonoscar Nybegynder
30. maj 2006 - 22:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til klumme-artikel i InDesign

Hej...

Jeg skal sætte en klumme-artikel op i InDesign, og har brug for hjælp! Er der nogen der er frisk på at komme med nogen forslag til hvordan dette kunne se ud?

Det må gerne se lidt proff og moderne ud, og der må gerne indgå diverse grafiske elementer. Der skal selvfølgelig være en overskrift og i selv teksten skal der være fem deloverskrifter. Min tekst fylder ca. 4-5 sider (11.000 tegn med mellemrum).

Findes der egentlig tilgængelige skabeloner til InDesign?

Håber der er nogen der er frisk på opgaven...

Spørg endelig løs, hvis I er i tvivl om noget...
Avatar billede simonoscar Nybegynder
30. maj 2006 - 22:36 #1
Glemte vist lige at sige, at jeg skal bruge evt. udkast i morgen eftermiddag (31/5-06)
Avatar billede simonoscar Nybegynder
31. maj 2006 - 12:12 #2
Ingen der vil hjælpe?
Avatar billede dysp Nybegynder
01. juni 2006 - 11:01 #3
Sikkert, men jeg kender fx. ikke engang InDesign :)
Avatar billede simonoscar Nybegynder
01. juni 2006 - 15:42 #4
Jeg lukker...