Avatar billede beat-u-up Nybegynder
11. juni 2006 - 13:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

løsninger til fysikopgaver

Hej Alle
Jeg sidder og læser til eksamen og har til læsningen allieret mig med FysikABbogen 1 (af Finn Elvekjær og Torben Benoni, forlaget Systime), hvori der er nogle glimrende opgaver om forskellige emner. Jeg vil høre om der er nogen der er i besiddelse af løsningerne eller som ved, hvor jeg kan finde de korrekte løsninger til opgaverne i kap. 2,4,5,6.

På forhånd tak
Cowgirl21
Avatar billede mrandersdk Nybegynder
11. juni 2006 - 13:51 #1
da jeg gik i gymnasiet brugte vi orbit 1,2,3 fra systime, der lå facit på deres hjemme side, prøv at gå ind på www.systime.dk og opret dig som bruger, inde på det de kalder "mit systime" kan du indtaste en "e-nøgle" (må være noget der står i bogen et sted), så skulle der være noget ekstra materiale til bogen, har ikke selv en e-nøgle til FysikABBogen så ved ikke om der er en facitlsite.
Avatar billede beat-u-up Nybegynder
11. juni 2006 - 13:57 #2
e-nøglen skal man købe på deres hjemmeside, og da bogen er en jeg har lånt på biblioteket og sikkert aldrig får brug for den igen, vil jeg ikke ofre penge på det. kan ikke engang være sikker på at jeg får løsningerne ved at købe nøglen.
Avatar billede beat-u-up Nybegynder
11. juni 2006 - 14:05 #3
har lige taget deres guidede tur, og man skal købe bogen for at få nøglen. man kan ikke bare købe nøglen.

Det jeg leder efter er altså stadig løsninger og håber på andre forslag.
Mvh Cowgirl21
Avatar billede beat-u-up Nybegynder
17. juni 2006 - 14:07 #4
mrandersdk: læg et svar så får du halvdelen af pointene, da du kom med et forslag men ikke en løsning :)

ellers er spørgsmålet lukket!
Avatar billede mrandersdk Nybegynder
17. juni 2006 - 21:14 #5
behøver ingen point. Forsat god dag.
Avatar billede beat-u-up Nybegynder
17. juni 2006 - 22:59 #6
okay og i lige måde ;O)