Avatar billede The Real Yoda Juniormester
12. juni 2006 - 16:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

reperations af sony dvd afspiller..

Jeg har en Sony Dvd afspiller, som har det med at sige den ik kan læse disken ..

Den er købt ca i år 2000, og har været til rep 4 gange i fona.
Nu er ektraservicen jo så udløbet for nogle år siden og dvd afspilleren har stået stille i nogle år..

Derfor skal den nok også lige renses indvendig, samtidig med reperation.

Findes der nogen her på eksperten der enten kender til, eller selv kan stå for en .. no cure no pay operation.

Det er en Sony DVP-S735D

Ville gerne undgå at skulle betale 500 kr for at få et reperationsoverslag..
Det er en maskine der i tidernes morgen kostede 6000 og mener den burde have kunne holde bedre..
Derfor tror jeg også det er en lille ting der er ivejen med den .. så som en skrue der skal strammes eller lign.

Dog vil jeg som sagt ikke betale for et reperationstilbud, da det er begrænset hvor meget jeg vil ofre på det.

Sig frem her eller på mail lars@yoda.dk
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
12. juni 2006 - 16:52 #1
hvis det er muligt med opgraderinger til sådanne en maskine er det heller ikke helt u-interessant.. opgradering til afspilning af cdr dvdr og afspilning af flere formater...
Avatar billede fido82 Nybegynder
12. juni 2006 - 23:10 #2
Regn ikke med der er nogen der vil kigge på den gratis.
Det eneste der er at gøre med sådan en spille er at skrue den lidt op i laseren. Dette er dog kun en begrænset rep, da laseren derved får for meget strøm og brænder hurtigere ud.
Smid den ud og køb en ny. En 6 år gammel DVD kan det ikke svare sig at kigge på.
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
12. oktober 2006 - 18:00 #3
mener ik lige det var det jeg var ude efter af svar muligheder