Avatar billede Svanga Novice
13. juni 2006 - 00:43 Der er 1 kommentar

Proxy server

Hele vores familie spiller forskellige spil på TV2. Vores søn har åbenbart ikke overholdt reglerne på stedet og er blevet ip-bannet. Vi andre vil jo gerne fortsat spille. TV 2 vil ikke ophæve banningen foreløbig.
Det er vi noget kede af.
Vi havde fået opsat vore proxy, så vi kunne komme på alligevel. Det virkede kun via port 08.
TV2 har i dag fundet det hul og lukket det.
Kan det passe at TV2`s side ikke tillader Proxy og kan man evt. omgås det på en anden måde.
Vi er igang med at få individuelle ip-adresser på computeren og også dynamisk ip. Men det varer en måned.
Vi håber nogle kan hjælpe.
Avatar billede razor Nybegynder
13. juni 2006 - 09:52 #1
Naar saa i finder en maade at komme igennem paa, kan jeres soen fortsaette sin tyranni? Nu er det jo ikke min opgave at opdrage andre folks boern, saa...

Hvis det er en proxy af "tvivlsom" oprindelse, vil serveren i den anden ende ikke kunne se, at det er en proxy og ikke en klient der foretager forespoergslen. Jeg kunne dog ikke forestille mig at TV2 skulle blokere proxyer aktivt. Heller ikke proxyer der fortaeller at de er en proxy.

Mon ikke din soen bare har forsoegt login paa siden gennem proxyen og dermed gjort tv2 opmaerksom paa endnu en IP-adresse, der skal blokeres?

Hvis i er utilfredse med tv2 kan i jo bare finde jer et andet site at besoege. Det er et frit land.. :)