Avatar billede dyrbye Praktikant
15. juni 2006 - 09:31 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan man købe en oppustelig redningsvest

Hvor kan man købe en god og billig oppustelig redningsvest med løs pattron til en pige på 13 år, ca. 155 cm og 45 kg.
Avatar billede ravnemor Juniormester
15. juni 2006 - 09:38 #1
Avatar billede dyrbye Praktikant
15. juni 2006 - 09:45 #2
Den side har vi været inde på - vi håber sørme der er noget der er billigere.
Avatar billede ravnemor Juniormester
15. juni 2006 - 09:47 #3
Ok hvor er din smertegrænse ?
Avatar billede dyrbye Praktikant
15. juni 2006 - 09:55 #4
Helst under 500,- kr og den skal kunne købes så den kan bruges den 25 juni.
Avatar billede ravnemor Juniormester
15. juni 2006 - 10:03 #5
Prøv at tjekke de 4 øverste links:
http://dk.kelkoo.com/b/a/ss_oppustelig_redningsvest.html

Hvis du ikke kan nå at få den sendt inden, så prøv at se om de ikke har en fysisk butik hvor du kan tage hen og købe den.
Avatar billede dyrbye Praktikant
15. juni 2006 - 10:08 #6
Så mangler der lige en detalje.

Den må ikke udløse automatisk det skal være en type hvor man selv bestemmer udløsningen.
Avatar billede ravnemor Juniormester
15. juni 2006 - 10:08 #7
Kan godt se det ikke passer helt med dine kriterier, men prøv at ring til ham iversen og spørg om han ikke har en der passer til pigen også.
Avatar billede egr_sli Nybegynder
15. juni 2006 - 10:23 #8
prøv evt at kigge her: (kan ikke give dig direkte link)
www.biltema.dk
- Så undgår du at vente på fragten, til gengæld kan det være at du ikke lige bor i nærheden
Avatar billede dyrbye Praktikant
15. juni 2006 - 10:32 #9
Kan ikke lige umiddelbart finde en oppustelig redningsvest i "biltema".
Avatar billede egr_sli Nybegynder
15. juni 2006 - 10:38 #10
Avatar billede dyrbye Praktikant
15. juni 2006 - 10:44 #11
Det er desværre kun en patron til den oppustelige redningsvest som koster 998,- kr
Avatar billede ravnemor Juniormester
15. juni 2006 - 10:45 #12
egr....det ser ud til at det kun er en ny CO2 patron til veste ;-)
Avatar billede dyrbye Praktikant
15. juni 2006 - 10:59 #13
:(
Avatar billede vejmand Juniormester
15. juni 2006 - 11:36 #14
Avatar billede dyrbye Praktikant
15. juni 2006 - 13:32 #15
Eneste problem med dba er at man ikke kan vide om varen er solgt.

De sidste 6 gange jeg har betalt for oplysninger har varen været solgt for længst.
Avatar billede ravnemor Juniormester
15. juni 2006 - 14:20 #16
Der står at man kan lægge et bud på varen, betaler man også for det ? Der får man vist først oplysninger efter sælgers accept af buddet.

Ellers tror jeg ikke det kan lade sig gøre at skaffe en udfra dine kriterier. Du må gå lidt på kompromis, eller bede om et lille overtræk i banken, så du kan ofre lidt mere ;-)
Avatar billede dyrbye Praktikant
15. juni 2006 - 16:08 #17
Man kan kun give bud hvis man har betalt for oplysninger.

Overtræk - det er det bedste jeg kan lide:)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. juni 2006 - 16:11 #18
Bilka har dem til 449,- (mener jeg det er). Har selv for nylig købt et eksemplar til flyderingsfiskeri. Kvaliteten er ganske udmærket.
Avatar billede dyrbye Praktikant
15. juni 2006 - 16:55 #19
Nanoq - jeg bor rimelig tæt på Bilka så det lyder interessant.

Altså Bilka sælger en oppustelig redningsvest hvorpå der kan monteres en patron som man selv kan udløse efter behov????????
Avatar billede dyrbye Praktikant
15. juni 2006 - 17:04 #20
Øv - iflg. en bilka-medarbejder er de udsolgt i Odense.
Avatar billede dyrbye Praktikant
16. juni 2006 - 10:39 #21
Jeg har købt en redningsvest gennem DBA.dk

Hvem vil have point?
Avatar billede vejmand Juniormester
16. juni 2006 - 11:11 #22
Lad os alle dele.  :-)
Avatar billede ravnemor Juniormester
16. juni 2006 - 20:27 #23
Giv dem til vejmand, han gav dig link til siden...:-)
Avatar billede CasperJDK Nybegynder
14. februar 2013 - 14:21 #24
Jeg har læst en del om de forskellige redningsveste på http://sikker-redningsvest.dk, så det kunne da godt være, at du også kunne få gavn af den :D

Hvad med en svømmevest? Den er meget nem at have på, og kan sagtens holde dig oppe, da du ikke vejer mere.