Avatar billede pitzen Nybegynder
22. juni 2006 - 12:31 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Flyrejse t/r

Jeg skal bruge en t/r flybillet fra Katrup til Bangkok og jeg kan simpelthen ikke overskue alle de forskellige potaler osv...

Afrejsen skal være mellem 28. december og 12. januar og hjemrejsen en måned frem fra afrejsedatoen...

Det skal være uden hotel og selvfølgelig helst så billigt som muligt...

Flere muligheder modtages gerne...

Pointene deles ud blandt dem der har de bedste forlslag!

På for hånd tak

Jonas Reeh
Avatar billede drbean Nybegynder
22. juni 2006 - 12:37 #1
Kontakt http://www.jysk-rejsebureau.dk/ De plejer at kunne komme med nogen gode tilbud.
Avatar billede doggy82 Praktikant
22. juni 2006 - 12:41 #2
Prøv http://rejsefeber.dk
Der bestilte jeg fly til Los Angeles for et par uger siden.
Avatar billede salanti Nybegynder
22. juni 2006 - 15:00 #3
Jeg bruger som regel portalerne til at få en ide om hvem der er billigst og hvilke selskaber der i det hele taget flyver på den pågældende stækning. Derefter går jeg direkte ind på flyselskabets hjemmeside og booker direkte der. Jeg har aldrig været ude for at det har været billigere at gå via et bureau (men dermed ikke sagt at det ikke kan være det på visse strækninger hvor bureauet har indkøbt en række billige billetter)
Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
22. juni 2006 - 17:57 #4
Når jeg bestiller flybilletter, ringer jeg stort set altid til både Jysk, Kilroy, og et par stykker mere - og det har altid været Kilroy, der har kunnet gøre det billigst... Det er til Asien, ved ikke om det er det samme for resten af verden.
Avatar billede helle100 Nybegynder
23. juni 2006 - 06:51 #5
Jeg ville nok prøve at ringe til Thai-Airways og høre hvad de kan tilbyde http://www.thai-airways.dk