Avatar billede kasper.h Nybegynder
12. juli 2006 - 07:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Teknikere til reperation af PCer søges

Hejsa,

Vi søger selvstændige teknikere til reperation af PCer i hele landet. Det drejer sig om onsite reperationer på bærbare og stationære. Jobbet aflønnes pr. opgave, og der er gode penge at hente for de rigtige folk.

Du skal
- Være selvstændig (eller have lyst til at blive det - vi hjælper dig gerne igang
- Have kørekort og bil
- Have lyst til at arbejde meget når der er travlt, og lidt når der er brug for det.
- Kunne skille en computer ad og samle den igen. Der vil finde nogen oplæring sted, så har du ikke prøvet at skille en bærbar ad, men har lyst til at prøve, så kontakt os alligevel.

Kontakt os på telefon 60606562 eller 70222615, eller email kasper snabela holtze.dk
Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2006 - 22:41 #1
hvis du ikke er på sommerferie, og i stadig mangler folk, så prøver jeg at få fat i dig mandan den 24/7  omkring kl 10.
Avatar billede 7a300707 Nybegynder
12. august 2007 - 21:55 #2
det ville være vildt fedt og gøre det men hvor gode penge er det
Avatar billede kasper.h Nybegynder
12. august 2007 - 22:01 #3
lukker