Avatar billede willsonn Nybegynder
15. juli 2006 - 00:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Et spørgsmål om DNS

Hej super eksperter...

Jeg er tilknyttet et filudvekslingssted på nettet, men kan nu ikke komme ind på sitet. Jeg får denne lille meddelelse på en tør, hvid baggrund når jeg går ind på sitet:

"Dear user,

Currently the servers are moved to a new datacenter,
this move had to be done due to the provider migrating their equipment.

If you see this page it means that your dns has not yet been updated, otherwise you would already see the site working.
Please be patient while the dns's are being updated.

We apologize for the inconvenience.
Thank you for your understanding in this matter."

Det sære er, at min kammerat godt kan komme ind på tjenesten - han har dog også en anden internetudbyder. Ved dog ikke om det har noget med det at gøre. Hvad betyder meddelelsen og kan jeg selv gøre noget?
Avatar billede killifish Nybegynder
15. juli 2006 - 00:19 #1
DNS er det system som oversætter domænenavne til IP-numre. Din udbyder er nok bare lidt langsom. Der er ikke noget du selv kan gøre. Jeg foreslår at du sover og så virker det i morgen. :o)
Avatar billede willsonn Nybegynder
15. juli 2006 - 00:30 #2
Jeg håber, du har ret! Jeg afventer (læs: sover) bare ;o)
Avatar billede willsonn Nybegynder
15. juli 2006 - 10:27 #3
Du havde ret, min tålmodighed er bare ikke den bedste... jeg kvitterer med point for dit beroligende svar :o)
Avatar billede killifish Nybegynder
15. juli 2006 - 10:44 #4
Som Klovborg tager DNS den tid DNS ta'r :o)