Avatar billede alien_boy Nybegynder
15. juli 2006 - 18:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Paypal konto

Skal til at spille et online spil hvor man kan tjene rigtige penge, men man skal have en paypal konto. Når man opretter en paypal konto skal man så kontaktes og sådan noget og sende breve frem og tilbage eller skal man bare oprette en konto også er det det?
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
15. juli 2006 - 20:34 #1
Mener bestemt ikke at det er andet end at oprette konto!!
Avatar billede hataffrugt Nybegynder
15. juli 2006 - 21:04 #2
er godt nok noget ti siden jeg selv brugte det, men dengang skulle man bare oprette den, der stod dog ved ikke amerikanske accaunts at den ikke var bekræftiget før man tilmeldte sit kreditkort / noget brev udveksling med dem.
Avatar billede hacked Nybegynder
15. juli 2006 - 22:38 #3
Du skal bare oprette dig og angive en emailadresse samt anden information. Din email bliver kædet sammen med din konto og kreditkort.
Avatar billede hacked Nybegynder
15. juli 2006 - 22:46 #4
Der er dog sending limit på medmindre du bliver verified dermed menes at der er et max for antal penge du kan overføre til en anden paypal konto.
Avatar billede hacked Nybegynder
15. juli 2006 - 22:52 #5
Hvis du vil modtage penge fra en kunde er han nødt til at vide din email der er tilknyttet din paypal konto. Såfremt du har mange kunder kan du vælge at oprette et website og tilknytte paypal som betalingsgateway. Se under Merchant tools på paypal.
Avatar billede hacked Nybegynder
15. juli 2006 - 22:54 #6
Ps. mennesker der sælger er mere troværdige såfremt deres paypal konto er verified. Det samme gælder for købere.
Avatar billede alien_boy Nybegynder
15. juli 2006 - 23:25 #7
Fik det lige afvide af en ven som havde en konto selv men tak for svarene i ligevel. Malkor får pointene da han kom med mest hjælp.